нижче наведена деяка інформація, яка також може бути цікава при виборі гальмівного барабана Blue Print ADN14717:
Гальмівна система транспортного засобу впливає не тільки на безпеку водія і пасажирів, а й інших учасників дорожнього руху. Серед всіх аварій, які відбуваються через несправність транспортного засобу, відмова гальмівної системи займає друге місце після виходу з ладу шин.е>
в залежності від вашого стилю водіння гальмівні колодки і барабани повинні замінюватися через регулярні проміжки часу. Чим агресивніше водіння і тим частіше відбувається екстрене гальмування, тим швидше зношується Гальмівна група. Відсутність технічного обслуговування, механічні пошкодження або неякісні компоненти також можуть привести до прискореного зносу.е>
механізм барабанного гальма використовує Гальмівний барабан як обертову частину. Постійною частиною механізму є гальмівні колодки і гальмівний диск.е>
барабанні гальма прості у виготовленні і дешевше дискових. Вони також більш ефективні через велику площу контакту між блоком і барабаном і ефекту "клінінгу". Оскільки нижні частини колодок з'єднані один з одним, тертя між передньою колодкою і барабаном збільшує тиск на задню колодку. При гальмуванні фрикційні накладки передньої колодки (у напрямку руху) стосуються барабана сильніше, ніж задньої колодки. Це означає нерівномірний знос передніх і задніх гальмівних колодок. Про це слід пам'ятати при їх заміні.е>
недоліком є те, що в порівнянні з дисковими гальмами барабанні гальма важчі, мають меншу охолоджуючу здатність і призводять до втрати ефективності гальмування, якщо в барабани потрапляє вода або сміття. Ці недоліки дуже важливі і є однією з причин, чому виробники автомобілів переходять на дискові гальма.е>
знос гальмівних колодок на барабанах можна визначити по отвору на внутрішній стороні гальмівної пластини. Коли гальмівна колодка досягає певної товщини, гальмівні колодки потрібно замінити. Зношені прокладки можуть залишити канавки в барабанах і навіть пошкодити барабан при безперервному використанні.е>