напруга і частота
допуски напруги і частоти мережі регулюються стандартом EN 60034-1. У розширеному діапазоні напруги B допускається комбінація відхилення напруги (+/- 10%) і відхилення частоти (+ 3%/ - 5%). е>
механічне балансування
всі ротори динамічно збалансовані відповідно до стандарту DIN EN 60034-14 з вставленим призматичним пазом відповідно до рівня інтенсивності вібрації a (стандарт). У цьому випадку, виходячи зі стандарту DIN ISO 8821, рекомендується тип балансування, званий "балансування з напів-клином "" < / п>
режими роботи
Номінальна потужність застосовується для безперервної роботи S1 відповідно до стандарту DIN EN 60034-1. Якщо потрібна короткочасна робота (S2) або переривчаста робота (S3, S6), можна очікувати збільшення потужності. Необхідно переконатися, що відносний критичний момент дорівнює ≥1,6. е>
клас захисту
конструкція всіх двигунів має стандартну ступінь захисту IP55 відповідно до стандарту DIN EN 60529. е>
клас ізоляції
всі двигуни мають стандартну ізоляцію класу "F". Використання двигунів відповідає в діапазоні номінальної потужності і мережевої роботи класу "B". При температурі навколишнього середовища 40 ° C і висоті установки 1000 м двигун може працювати з номінальною потужністю. Якщо одне з двох значень змінюється, слід враховувати зменшення потужності. е>
охолодження та вентиляція
двигуни оснащені радіальними вентиляторами з пластику або алюмінію, які охолоджують незалежно від напрямку обертання двигуна (IC 411 відповідно до DIN EN 60034-6). Щоб забезпечити адекватну вентиляцію, необхідно дотримуватися мінімальну відстань від стіни. е>
шарикопідшипник
номінальний термін служби підшипника (Lh10) становить, виходячи з даних навантаження, наведених в таблиці, не менше 20 000 ч.якщо двигун працює на частоті 60 Гц, значення повинні бути зменшені на 10%. е>
Матеріал корпусу
алюміній, від розміру 160 колір і покриття з сірого чавуну
двигуни стандартно пофарбовані в колір RAL 7030. Оболонка двигунів відповідає C2 "стандарт" відповідно до DIN EN ISO 12944.е>