Особливості та властивості наших гідравлічних двигунів:
Посилена система підшипників (ПОДВІЙНІ ПІДШИПНИКИ) - забезпечує дуже тривалу та стабільну роботу двигуна за рахунок балансування сил, що діють на вал двигуна.
Запобіжний і зворотний клапан - впливає на тривалу і безвідмовну роботу двигуна в різних погодних умовах і умовах навантаження.
Спеціальні ущільнювачі - забезпечують незамінний захист двигуна від витоку масла в різних робочих діапазонах.
Корпус із відповідного металевого сплаву - стійкий до температурних та атмосферних факторів.
Посилений гідравлічний двигун групи 3 з кріпленням і втулкою
КОД SKRAW MET: [7312]
Виробник: SM-G (SKRAW MET GROUP)
Тип: GEROLOR - подвійний підшипник
Вал: Φ32 мм
МАКС. Швидкість: 600 об./хв.
Монтажні розміри: 250 x 130 мм
Увага! Кріпильні гвинти в комплект не входять.
Використання:
Він широко використовується в гідравлічних системах у сільському господарстві, садівництві, лісництві, будівництві та широкому розумінні промисловості.
Двигуни з однаковими розмірами, залежно від походження та виробника, відображаються під різними символами, зокрема: OMS, BMS, SMS, OMSS, OMZS тощо.
BMS 125 Гідравлічний двигун, призначений переважно для використання в різних видах сільськогосподарського та промислового обладнання. У системах, де є високі вимоги до потужності та крутного моменту.
Бурові установки для фруктових садів і бурові установки для отворів у землі
Подорожі
Характеристики та переваги двигунів BMR:
Роликові підшипники (Малюнок праворуч - 1) замість пластикових вкладишів
Можливість послідовне та паралельне з’єднання
Високий стартовий крутний момент і плавна робота відразу після запуску
Висока стійкість до осьових і радіальних сил
Просте встановлення
Низький рівень шуму
Довгий термін служби навіть у важких умовах використання
Конструкція двигунів BMR заснована на GEROLOR система, яка передбачає використання посилених роликопідшипників всередині. Ролики забезпечують найвищу стійкість до перевантажень і тривалий термін служби двигуна. Роликові двигуни рекомендовані для систем, які працюють у складних умовах, при тривалій безперебійній роботі в сільському господарстві та промисловості.
УВАГА! Найдешевші двигуни, які пропонуються на ринку, не є GEROLOR , вони не мають роликових підшипників, лише жорсткі втулки. Запитайте свого поточного постачальника, який тип двигунів вони пропонують.
Технічна характеристика:
Напрямок обертання: двосторонній
Внутрішня різьба в корпусі: BSP G1/2"
Внутрішня різьба на фланці: BSP G1/4"
Максимальний тиск:
у безперервній роботі : 17,5 МПа
при максимальній навантаженні: 22,5 МПа
Максимальний крутний момент:
у безперервній роботі: 303 Нм
у піковій роботі: 373 Нм
Діапазон обертів (при безперервній роботі): 9 - 600 об/хв
Максимальна витрата (при безперервній роботі): 75 л/ min
Максимальна вихідна потужність (у безперервній роботі): 16 кВт
Допустимий діапазон температур:
температура навколишнього середовища: -40 °C до +80 °C
температура масла: -15 °C до + 80 °C
Матеріал корпусу: чавун
Монтажний фланець для гідромотора групи 2 і 3
КОД SKRAW MET: [1339]
Виробник: SM-G (SKRAW MET GROUP)
Тип: BMR, SMR, DMR, BMS, SMS, DMS, OMS
Застосування:
Фланець, який використовується для кріплення гідравлічного двигуна групи 2 (GR2) та групи 3 (GR3) .
Його можна використовувати в сільському господарстві, садівництві, лісовому господарстві, будівництві та промисловості в широкому розумінні.
Технічні характеристики:
розміри: 250 мм x 130 мм
діаметр отвору для центруючого фланця: 82,5 мм
відстань між монтажними отворами на двигуні: 106,4 мм
діаметр отворів для кріплення до двигуна: 13,5 мм (8x)
діаметр отворів для кріплення: 13 мм (4x)
матеріал: зварювана сталь
ПРИВАРЮВАЛЬНА ВТУЛКА ДЛЯ ГІДРОДВИГУНІВ BMR, SMR, BMP, OMP, EMP та інших
Втулка адаптована до двигунів на наших аукціонах з діаметром вала 32 мм.