Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 6914527 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 6914527 |
Гелієві гальмівні магістралі Ducati 860 MHR 81-
Троси гальм і зчеплення з обплетенням HEL наразі найчастіше купують мотоциклісти у Великобританії.
Якість продукції підтверджено численними сертифікатами (ISO9002, FMVSS-106, DOT, SAE, LTSA, ADR), завдяки яким кабелі HEL користуються відмінною репутацією в галузі.
Сьогодні компанія продає свою продукцію в понад 60 країнах
КОМПЛЕКТ СКЛАДАЄТЬСЯ З
КАБЕЛІ (КІЛЬКІСТЬ 4 ШТ.)
ЗІ СТАЛЕВОЮ ОПЛЕТОЮ І ПРИЗНАЧЕНО
для передньої та задньої сторін
Ducati 860 MHR 1981-
ТИП МАКЕТУ -S
ЗАМОВНИК МАЄ МОЖЛИВІСТЬ ВИБРАТИ БУДЬ-ЯКУ КОМПОЗИЦІЮ ВІДПОВІДНО СВОЇХ ЗАПИТІВ
А ТАКОЖ КІЛЬКІСТЬ ПРОВОДІВ
Вартість кабелів, виготовлених під замовлення, визначається індивідуально.
Залежно від кількості гальмівних дисків, марки та моделі мотоцикла існують різні способи прокладання гальмівних ліній від головного циліндра до супортів. Купуючи кабелі HEL, ви зазвичай маєте вплив на те, як вони будуть прокладені.
Наступний поділ стосується гальмівної системи передніх коліс мотоциклів, не обладнаних ABS. У випадку із заднім гальмом ми зазвичай маємо один кабель, тоді як у випадку з системою ABS кабель від ручного насоса зазвичай проходить до насоса ABS і лише звідти до супортів.
Типи макетів:
P - У цьому варіанті насос найчастіше підключається до затискача за допомогою однієї ділянки кабелю. Іноді буває, що кабель складається з двох коротких гнучких ділянок, з'єднаних між собою металевою трубою. У таких випадках клієнт може вибрати, чи залишитися оригінальним рішенням, чи замінити весь кабель одним кабелем у оплітці. Оскільки ціна кабелю залежить не від довжини, а від кількості кабелів у комплекті, залишити систему з двох гнучких кабелів, з’єднаних трубою, буде дорожче, ніж використовувати один довгий кабель. З точки зору продуктивності системи обидва рішення працюватимуть однаково.
P2 - Один щит спереду; кабель насос-хомут, що складається з двох частин
F - Інший тип монтажу проводки полягає в тому, щоб прокласти два дроти безпосередньо від насоса до клем. У насоса кільцеві клеми обох кабелів кріпляться на загальний гвинт. Це позбавляє від необхідності використання трійника.
O - Модифікація системи з двома кабелями насос-супорт - це система з одним кабелем від насоса до супорта, а інший кабель з'єднує клеми, що проходять над бризковиком. Провід також підключаються через загальний гвинт, але не на насосі, а на одній з клем.
S - У системі використовується заводський розподільник - трійник (розподільник не входить в комплект)
ST - Система з використанням нового спліттера HE
CBS - Комбінована система Honda
Після покупки виберіть кольори клем і кабелів і введіть дані свого мотоцикла
чорна термозбіжна стрічка на замовлення
Кожна система включає всі гвинти, необхідні для встановлення.
Кольори клем і кабелів на вибір
HBF0973
HBF0973
Установку слід проводити в спеціалізованому сервісі, щоб уникнути ускладнень, пов’язаних з електромонтажем. Сам монтаж нескладний, але у разі заміни традиційного освітлення на світлодіодне не забудьте замінити автоматичний вимикач, а в деяких випадках – встановити резистори.
HBK0973y