6674630301 - Коробка передач Mercedes Vario Atego

6674630301 - Коробка передач Mercedes Vario Atego

Що Ви шукаєте?

6674630301 - Коробка передач Mercedes Vario Atego

В наявності
Код товару:
13409840632
14835,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Номер за каталогом 6674630301
Оригінальний номер деталі 6674630301,
Опис

як замовити?

скористайтеся однією з доступних форм оформлення замовлення, подробиці на вкладці внизу сторінки.

<вулик>
  • ваша стара Трансмісія почала текти?
  • коли ви повертаєте постійно щось стукає?
  • ви турбуєтеся, що під час поїздки на роботу або з сім'єю в поїздку ваш автомобіль не добереться до місця призначення?
  • у нас є рішення!

    відновлені maglowers < /B > - це бюджетне рішення проблеми рульового управління вашого автомобіля. Вартість нової магловки становить витрати до 4000 зл! часто оригінали від виробника просто недоступні або доводиться чекати навіть кілька місяців для доставки. У свою чергу, покупка б / у пов'язана з ризиком короткої функціональності, а ціна часто навіть перевищує вартість відновленого продукту. Таким чином, використовуючи рішення регенерації, ви не втрачаєте 4000 злотих на новий і впевнені, що, на відміну від використаного, ви проїдете кілька сотень тисяч кілометрів без необхідності заміни.

    для відновлення трансмісії ми використовуємо компоненти найвищої якості, а не дешеві китайські заміни.

    відновлення трансмісії з підсилювачем полягає в наступному:

    • Заміна ущільнювачів, ущільнювачів, ущільнювальних кілець

    • шліфування основної смуги

    • шліфування розподільного валу

    * подаються направляючі втулки основної-зубчастої рейки

    * після ремонту перевіряються зазори, стуки, заїдання

    * перевіряється герметичність під тиском

    * перевіряється правильна робота розподільника

    коли потрібна заміна маглів у вашому автомобілі?

    найбільш частою причиною виходу з ладу трансмісії є протікання ущільнень, руйнування напрямних вкладишів зубчастої рейки, корозія металевих елементів, вибивання рульових тяг, протирання сполучаються елементів, що виявляється у вигляді зазорів. Зовнішніми симптомами пошкодження є витоку рідини гідропідсилювача і її знижений тиск, стуки, Тріск, незвичайна поведінка рульового управління і ходових коліс приручення, утруднене керування транспортним засобом.