нові гальмівні колодки для переднього гальмівного диска всесвітньо відомої датської компанії SBS, колодки цієї компанії використовуються в moto GP. Ціна вказана за комплект на один диск. Позначення 622HS.
на інших аукціонах доступні на інших аукціонах гальмівні колодки для кожного мотоцикла наступних марок:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH
опис:
гальмівні колодки серії HS являють собою ідеальне поєднання чудовою дозованої, вільної від загасання гальмівної сили з високим тепловим опором
виготовлені зі спечених металів
/p>призначені для використання в сучасних, потужних спортивних мотоциклах і важких мотоциклах
швидко відводять тепло і не втрачають своїх властивостей під впливом температури
призначені для гальмівних супортів переднього колеса
підходять для:
Honda
RS 250 R 91 - 92 DC
RVF 400 RR (nc35) 90 - 96 HF
VFR 750 R 88 - 93 HS
CBR 900 RR, Fireblade 92 - 95 HS
CBR 900 RR, Fireblade 96 - 97 HS
919 02 - HS
CB 1000 F (big one) 93 - 97 HS
VTR 1000 Super hawk 97 - HS
VFR 750 R
RVF 750 RR (RC-45)
CB 900 Hornet 02 - HS
sbs (Scandinavian Brake Systems) - данська компанія, що існує з 1964 року, виробляє гальмівні елементи для мотоциклів. Вже в 1977 році вона була першою компанією у світі, яка виробляла гальмівні колодки без азбесту. Більше 40 років тому компанія зробила ставку на постійний розвиток фрикційних матеріалів і процесів виробництва ia, і завдяки цьому продукція SBS сьогодні знаходиться на найвищому світовому рівні, який цінують гонщики класу superbike, Moto GP і гонок на довгі дистанції. Крім того, гальмівні колодки SBS встановлені на заводі на деяких моделях мотоциклів Yamaha. В асортименті SBS є керамічні, спечені і карбонові блоки. Гальмівні колодки, що використовуються провідними гонщиками, серед інших, таких як: Анджей Павелек, Джеймс Тозеланд, Трой Корсер, Сінджа Накано, Кріс Вермелен. Вони бувають декількох версій: для повсякденної їзди по бездоріжжю, а також для екстремальних змагань на трасі. Вони характеризуються високим коефіцієнтом тертя і точним "відчуттям гальма".
процес виробництва гальмівних колодок SBS заснований на 3 основних технологіях:
NRS (Nucap Retention System) - система утримання накладки.
система NRS використовується для забезпечення більш міцного з'єднання пластини колодки з фрикційним матеріалом. З NRS фрикційний матеріал і пластина стають однією невід'ємною частиною, розрив якої неможливий, наприклад, при ударі або високій температурі. Система утримання полягає у використанні спеціальних гачків, правильно спрямованих на поверхню пластини, які зливаються з фрикційним матеріалом. Гачки виготовлені спеціальним методом, запатентованим sbs.
UCT (Unifited Composite Technology) - технологія однорідної суміші.Унікальна технологія отримання однорідної суміші фрикційного порошку, з якої виготовляються фрикційні накладки.
однорідність матеріалу забезпечує постійні властивості всіх блоків одного типу і рівномірний знос.
DEST(Dynamic Energy Surface Treatment) - енергетична Обробка поверхні
Обробка поверхні призначена для усунення газоутворення фрикційного матеріалу. Газоутворення, що виникає при високій температурі, може утворювати плівку між диском і фрикційним матеріалом, зменшуючи гальмівну силу. Технологія DEST використовується в гальмівних колодках STREET EXCEL для динамічної їзди по дорогах загального користування і на гоночній трасі.
під час обробки Dest гальмівні колодки піддаються впливу високої температури, що призводить до повної дегазації фрикційного матеріалу.
типи гальмівних колодок SBS:
STREET
гальмівні колодки SBS STREET виготовлені з керамічної суміші, призначені для вуличного використання, не містять азбесту і свинцю. Вони забезпечують високу міцність і відмінні характеристики як у вологих, так і в сухих умовах, які цінуються повсякденними користувачами і туристами на мотоциклах. Виготовлено за технологією UCT, яка забезпечує однорідну структуру і рівномірний знос. Колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HF (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LF (low friction - низький рівень тертя). тертя) до задніх гальмівних супортів.
STREET EXCEL
SBS STREET EXCEL-це гальмівні колодки, виготовлені зі спечених матеріалів, призначені для всіх сучасних спортивних мотоциклів. Зроблено з використанням найвищих технологій. Вони призначені для використання в ситуаціях, коли надзвичайно важлива плавна і швидка зупинка. Блоки STREET EXCEL забезпечують швидке розсіювання тепла і не втрачають своїх властивостей під впливом температури.
виготовлені за технологією UCT, колодки STREET EXCEL створені для того, щоб відповідати компромісу між максимальним коефіцієнтом тертя і мінімальним зносом гальмівного диска.
колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HS (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LS (low friction - низький ін.тертя) до задніх гальмівних супортів.
OFF ROAD
гальмівні колодкиSI
гальмівні колодки si виготовлені зі спечених матеріалів для всіх позашляхових мотоциклів.
призначений для задоволення високих вимог до гальмування в складних умовах, таких як вологість і бруд. Вони не руйнують гальмівні диски. Колодки SBS si володіють більшою довговічністю, ніж заводські, і у всьому діапазоні своєї роботи зберігають постійні властивості.
RACING
гальмівні колодкиRSI (гонки по бездоріжжю)
спеціальні колодки для спортивних змагань з мотокросу. Виготовлені зі спечених металів, з особливою формулою, вони забезпечують чудову, рівномірну і вільну від загасання гальмівну здатність незалежно від позашляхових і погодних умов. Їх параметри та поведінка перевіряються та рекомендуються провідними командами MX1. Колодки призначені тільки для змагальної їзди, доступні на інших аукціонах для передніх і задніх супортів.
гальмівні колодки RS (ROAD RACING-SINTER)
гальмівні колодки RS-виготовлені зі спечених матеріалів-для передніх гальм спортивних мотоциклів. Перевага віддається спортивним командам і мотоциклістам, які їздять на аматорських гоночних трасах. Колодки RS, доступні на інших аукціонах, призначені для більшості моделей суперспортивних мотоциклів.
властивості:
- не вимагає попереднього прогріву
- високий коефіцієнт тертя і стабільне "відчуття" гальм
- фіксовані характеристики гальм в повному температурному діапазоні
гальмівні колодки DC (ROAD RACING-DUAL CARBON)
SBS DC Dual Carbon колодки виготовлені з суміші вуглецевого і металевого порошку. Вони мають високу термостійкість і працюють найкраще. Потрібно постійне підтримання високої температури, і тому вони дозволені тільки для треку. Вуглецеві Порошкові колодки володіють такими властивостями, що при гальмуванні при контакті колодки зі сталевим диском утворюються зв'язку між атомами диска і колодки, що підвищують гальмівну силу. Гальмівні колодки SBS DC Dual Carbon використовуються в гонках на мотоциклах переможцями КЛАСІВ Superstock, Supersport, Superbike і в гонках на довгі дистанції. Рекомендовано міжнародними властями з мотоспорту. доступний на інших аукціонах для більшості виробничих та високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоциклах.
властивості:
- виключений ефект вицвітання завдяки обробці DEST
- високий коефіцієнт тертя і прогресивні характеристики гальмування
- висока термічна стабільність
- постійні властивості гальм
- низький знос гальмівних колодок
- не пошкоджують гальмівні диски
гальмівні колодки RQ[ROAD RACING - CARBON TECH]
гальмівні колодки sbs RQ carbon Tech-це спечені вуглецеві Задні колодки, призначені для гонщиків, які інтенсивно використовують заднє гальмо під час гонки, наприклад, для стабілізації траси. доступний на інших аукціонах для більшості виробничих та високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоциклах.
гальмівні колодки DS [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]
гальмівні колодки створені для гонок на довгі дистанції. доступний на інших аукціонах для деяких моделей мотоциклів.
властивості:
дуже високий коефіцієнт тертя, постійні характеристики гальм в повному температурному діапазоні
ефективна робота вже на початку процесу гальмування не вимагає прогріву виключений ефект вицвітання
надзвичайно низький знос фрикційної накладки призначений для використання тільки на гоночній трасі