577451411123 - ГРАФІЧНИЙ ЕКВАЛАЙЗЕР ДЛЯ АВТОМОБІЛЬНОЇ АУДІОТЕХНІКИ

577451411123 - ГРАФІЧНИЙ ЕКВАЛАЙЗЕР ДЛЯ АВТОМОБІЛЬНОЇ АУДІОТЕХНІКИ

Що Ви шукаєте?

577451411123 - ГРАФІЧНИЙ ЕКВАЛАЙЗЕР ДЛЯ АВТОМОБІЛЬНОЇ АУДІОТЕХНІКИ

В наявності
Код товару:
15781986845
4858,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 577451411123
Опис
KOREKTOR GRAFICZNY SAMOCHODOWEGO SPRZĘTU AUDIO Numery katalogowe zamienników 8888

Специфікація:

Тип предмета: автомобільний аудіографічний еквалайзер

Матеріал: метал

Напруга: 11-15 В постійного струму

Попередня -частота зображення: 50 Гц, 125 Гц, 315 Гц, 750 Гц, 2,2 КГц, 6 КГц, 12 КГц

Діапазон вирівнювання: ±18 дБ

Частота сабвуфера: 35-250 Гц

Вхідний опір: 10 КОм

Співвідношення сигнал/шум: 90 дБ

Коефіцієнт гармонійних спотворень: 0,05%

Коефіцієнт поділу каналів: 70 дБ

АЧХ: 15 Гц-30 КГц (-3 дБ)

Сфера застосування: універсальна

Список пакетів:

1 x графічний еквалайзер аудіосистеми автомобіля 1 x посібник користувача

4 x гвинт

2 аксесуари

Використання

безпосередньо
KOREKTOR GRAFICZNY SAMOCHODOWEGO SPRZĘTU AUDIO

Функція:

1. 7 регульованих смуг: графічний еквалайзер шасі з вбудованим фільтром низьких частот, 7-смуговий графічний еквалайзер (50 Гц, 125 Гц, 315 Гц, 750 Гц, 2,2 кГц, 6 кГц, 12 кГц).

2. Характеристики: 7-смуговий графічний еквалайзер автомобільного аудіо з плавним регулюванням підсилення та вхідним сигналом високого рівня, дуже практичний у використанні.

3. З регулюванням гучності: графічний еквалайзер аудіосистеми автомобіля включає незалежну від світла основну гучність і гучність керування сабвуфером за допомогою регулятора гучності.

4. Параметр еквалайзера: частота сабвуфера 35-250 Гц, співвідношення сигнал/шум 90 дБ, коефіцієнт поділу каналів 70 дБ, частотна характеристика 15 Гц-30 кГц (-3 дБ).

5. Передній задній сабвуфер: еквалайзер автомобільного звуку, передній, задній і сабвуферний вихід, включає монтажні кронштейни та гвинти для легкого встановлення.

KOREKTOR GRAFICZNY SAMOCHODOWEGO SPRZĘTU AUDIO Numer katalogowy oryginału 2453
Scroll To Top