нові гальмівні колодки для переднього гальмівного диска всесвітньо відомої датської компанії SBS, колодки цієї компанії використовуються в moto GP. Ціна вказана за комплект на один диск. Позначення 542HF.
на інших аукціонах доступні на інших аукціонах гальмівні колодки для кожного мотоцикла наступних марок:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH
опис:
STREET
гальмівні колодки SBS STREET виготовлені з керамічної суміші, призначені для вуличного використання, без азбесту і свинець. Вони забезпечують високу міцність і відмінні характеристики як у вологих, так і в сухих умовах, які цінуються повсякденними користувачами і туристами на мотоциклах. Виготовлено за технологією UCT, яка забезпечує однорідну структуру і рівномірний знос. Колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HF (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LF (low friction - низький рівень тертя). тертя) до задніх гальмівних супортів.
Відповідають:
HONDA
CB 125 TDC 83 - 89 HF
CBX 250 RSE 84 - HF
250 GB Clubman 88 - HF
NS 250 R 85 HF
NSR 250 R 87 - HF
400 Xelvis HF
CB 400 81 - HF
CB 400 Four 81 - HF
CB 400 Hawk 81 - HF
CB 400 N 82 - HF
CB 400 Twin 82 - HF
CBR 400 F, FI 85 HF
CBR 400 R 87 HF
CM 400 T 82 - HF
400 ГБ T. T. 88 - HF
NS 400 R 85 - 87 LS
NV 400 Custom 88 HF
CB 450 T 82 - HF
450 СМ А, C 82 - HF
CMX 450 Rebel 86 - 88 HF
CBR 500 F (Австрія) 87 - 90 LS
CX 500 C 81 - 82 HF
CX 500 Silver Ст., Turbo 83 - HF
CX 500 Turbo 82 - 83 HF
FT 500 82 - HF
500 ГБ T. T. 88 - HF
GL 500 82 HF
GL 500 D 81 - 82 HF
NS 500 R 85 - HS LS
VF 500 F, FI 84 - 86 HF HF
VT 500 C Shadow 83 - 86 HF
XBR 500 S 85 - 89 HF
CB 550 SC 83 - HF
CBR 600 F Hurricane 87 - 90 LS
CBX 600 E 85 - HF
XL 600 LM, RM 85 - HF
XL 600 V Transalp 87 - 90 HS
CB 650 85 - HF
CB 650 SC Nighthawk 83 - 85 HF
CBX 650 ED, SC, SCD 83 - HF
CX 650 C 83 - HF
CX 650 E 83 - HF
CX 650 Turbo 83 - HF
GL 650 D 83 - 84 HF
CB 700 SC 84 - 86 HF
VF 700 C Magna 84 HF
VF 700 C Magna 87 HF
VF 700 F Interceptor 84 - 85 HF
VF 700 S 84 - 85 HF
VFR 700 F, F2 86 - 87 LS
VT 700 C Shadow 87 HF
CB 750 C 82 - HF
CB 750 C, F, FI, K 85 - HF
CB 750 F 81 - 82 HF HF
CB 750 K 81 - HF HF
CB 750 KZ 82 - HF
CBR 750 Hurricane 87 - LS
CBX 750 84 - HF HF
CBX 750 F 84 - HF HF
NV 750 CG Shadow 86 - HF
VF 750 C 82 - HF
VF 750 C Magna 88 - 93 HF
VF 750 F 83 - 84 HF HF
VF 750 S 85 HF
VF 750 Sport 82 - 83 HF
VFR 750 F 86 - 87 LS
VP 750 CH, Custom 87 - HF
VT 750 C Shadow 86 - HF
XLV 750 R 83 - 85 HF
VT 800 C 88 - HF
CB 900 C 82 - HF
CB 900 F, F2 81 - 84 HF
CB 1000 C 83 - HF
CBR 1000 F 87 - 88 LS
CBX 1000 81 - 82 HF
VF 1000 F, FI 84 - 86 HF
VF 1000 FI Bol d'or 85 HF
VF 1000 R 84 - 86 HF
VF 1000 R 86 - HF HF
VT 1000 C 88 - HF
CB 1100 F 83 - HF HF
CB 1100 R 81 - 83 HF
CB 1100 RD 83 - HF
GL 1100 -1,
DLX Gold Wing 81 - HF
GL 1100 Gold Wing 82 - 83 HF
VF 1100 C 83 - 86 HF
VF 1100 S 84 - 85 HF
VT 1100 C Shadow 87 - 93 HF
GL 1200 А, І Gold Wing 84 - 86 HF
GL DX 1200 Gold Wing 86 - HF
GL 1200 Gold Wing 84 - 86 HF
GL 1500 A, SE, I Gold Wing 94 - LS
GL 1500 Gold Wing, Gold Wing SE 88 - LS
GLX 1500 88 - HF
SYM
110 Bullet 93 HF
125 Aero Wolf HF
SBS (Scandinavian Brake Systems) є датською компанією, що існує з 1964 року, виробляє гальмівні колодки для мотоциклів. Вже в 1977 році вона була першою компанією у світі, яка виробляла гальмівні колодки без азбесту. Більше 40 років тому компанія зробила ставку на постійний розвиток фрикційних матеріалів і процесів виробництва ia, і завдяки цьому продукція SBS сьогодні знаходиться на найвищому світовому рівні, який цінують гонщики класу superbike, Moto GP і гонок на довгі дистанції. Крім того, гальмівні колодки SBS встановлені на заводі на деяких моделях мотоциклів Yamaha. В асортименті SBS є керамічні, спечені і карбонові блоки. Гальмівні колодки, що використовуються провідними гонщиками, серед інших, таких як: Анджей Павелек, Джеймс Тозеланд, Трой Корсер, Сінджа Накано, Кріс Вермелен. Вони бувають декількох версій: для повсякденної їзди по бездоріжжю, а також для екстремальних змагань на трасі. Вони характеризуються високим коефіцієнтом тертя і точним "відчуттям гальма".
процес виробництва гальмівних колодок SBS заснований на 3 основних технологіях:
NRS (Nucap Retention System) - система утримання накладки.
система NRS використовується для забезпечення більш міцного з'єднання пластини колодки з фрикційним матеріалом. З NRS фрикційний матеріал і пластина стають однією невід'ємною частиною, розрив якої неможливий, наприклад, при ударі або високій температурі. Система утримання полягає у використанні спеціальних гачків, правильно спрямованих на поверхню пластини, які зливаються з фрикційним матеріалом. Гачки виготовлені спеціальним методом, запатентованим sbs.
UCT (Unifited Composite Technology) - технологія однорідної суміші.Унікальна технологія отримання однорідної суміші фрикційного порошку, з якої виготовляються фрикційні накладки.
однорідність матеріалу забезпечує постійні властивості всіх блоків одного типу і рівномірний знос.
DEST(Dynamic Energy Surface Treatment) - енергетична Обробка поверхні
Обробка поверхні призначена для усунення газоутворення фрикційного матеріалу. Газоутворення, що виникає при високій температурі, може утворювати плівку між диском і фрикційним матеріалом, зменшуючи гальмівну силу. Технологія DEST використовується в гальмівних колодках STREET EXCEL для динамічної їзди по дорогах загального користування і на гоночній трасі.
під час обробки Dest гальмівні колодки піддаються впливу високої температури, що призводить до повної дегазації фрикційного матеріалу.
типи гальмівних колодок SBS:
STREET
гальмівні колодки SBS STREET виготовлені з керамічної суміші, призначені для вуличного використання, не містять азбесту і свинцю. Вони забезпечують високу міцність і відмінні характеристики як у вологих, так і в сухих умовах, які цінуються повсякденними користувачами і туристами на мотоциклах. Виготовлено за технологією UCT, яка забезпечує однорідну структуру і рівномірний знос. Колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HF (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LF (low friction - низький рівень тертя). тертя) до задніх гальмівних супортів.
STREET EXCEL
SBS STREET EXCEL-це гальмівні колодки, виготовлені зі спечених матеріалів, призначені для всіх сучасних спортивних мотоциклів. Зроблено з використанням найвищих технологій. Вони призначені для використання в ситуаціях, коли надзвичайно важлива плавна і швидка зупинка. Блоки STREET EXCEL забезпечують швидке розсіювання тепла і не втрачають своїх властивостей під впливом температури.
виготовлені за технологією UCT, колодки STREET EXCEL створені для того, щоб відповідати компромісу між максимальним коефіцієнтом тертя і мінімальним зносом гальмівного диска.
колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HS (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LS (low friction - низький ін.тертя) до задніх гальмівних супортів.
OFF ROAD
гальмівні колодкиSI
гальмівні колодки si виготовлені зі спечених матеріалів для всіх позашляхових мотоциклів.
призначений для задоволення високих вимог до гальмування в складних умовах, таких як вологість і бруд. Вони не руйнують гальмівні диски. Колодки SBS si володіють більшою довговічністю, ніж заводські, і у всьому діапазоні своєї роботи зберігають постійні властивості.
RACING
гальмівні колодкиRSI (гонки по бездоріжжю)
спеціальні колодки для спортивних змагань з мотокросу. Виготовлені зі спечених металів, з особливою формулою, вони забезпечують чудову, рівномірну і вільну від загасання гальмівну здатність незалежно від позашляхових і погодних умов. Їх параметри та поведінка перевіряються та рекомендуються провідними командами MX1. Колодки призначені тільки для змагальної їзди, доступні на інших аукціонах для передніх і задніх супортів.
гальмівні колодки RS (ROAD RACING-SINTER)
гальмівні колодки RS-виготовлені зі спечених матеріалів-для передніх гальм спортивних мотоциклів. Перевага віддається спортивним командам і мотоциклістам, які їздять на аматорських гоночних трасах. Колодки RS, доступні на інших аукціонах, призначені для більшості моделей суперспортивних мотоциклів.
властивості:
- не вимагає попереднього прогріву
- високий коефіцієнт тертя і стабільне "відчуття" гальм
- фіксовані характеристики гальм в повному температурному діапазоні
гальмівні колодки DC (ROAD RACING-DUAL CARBON)
SBS DC Dual Carbon колодки виготовлені з суміші вуглецевого і металевого порошку. Вони мають високу термостійкість і працюють найкраще. Потрібно постійне підтримання високої температури, і тому вони дозволені тільки для треку. Вуглецеві Порошкові колодки володіють такими властивостями, що при гальмуванні при контакті колодки зі сталевим диском утворюються зв'язку між атомами диска і колодки, що підвищують гальмівну силу. Гальмівні колодки SBS DC Dual Carbon використовуються в гонках на мотоциклах переможцями КЛАСІВ Superstock, Supersport, Superbike і в гонках на довгі дистанції. Рекомендовано міжнародними властями з мотоспорту. доступний на інших аукціонах для більшості виробничих та високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоциклах.
властивості:
- виключений ефект вицвітання завдяки обробці DEST
- високий коефіцієнт тертя і прогресивні характеристики гальмування
- висока термічна стабільність
- постійні властивості гальм
- низький знос гальмівних колодок
- не пошкоджують гальмівні диски
гальмівні колодки RQ[ROAD RACING - CARBON TECH]
гальмівні колодки sbs RQ carbon Tech-це спечені вуглецеві Задні колодки, призначені для гонщиків, які інтенсивно використовують заднє гальмо під час гонки, наприклад, для стабілізації траси. доступний на інших аукціонах для більшості виробничих та високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоциклах.
гальмівні колодки DS [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]
гальмівні колодки створені для гонок на довгі дистанції. доступний на інших аукціонах для деяких моделей мотоциклів.
властивості:
дуже високий коефіцієнт тертя, постійні характеристики гальм в повному температурному діапазоні
ефективна робота вже на початку процесу гальмування не вимагає прогріву виключений ефект вицвітання
надзвичайно низький знос фрикційної накладки призначений для використання тільки на гоночній трасі
