4x 315/35/22 y XL PNCS * S. C. Pirelli P ZERO (PZ4)

4x 315/35/22 y XL PNCS * S. C. Pirelli P ZERO (PZ4)

Що Ви шукаєте?

4x 315/35/22 y XL PNCS * S. C. Pirelli P ZERO (PZ4)

В наявності
Код товару:
13464406518
106627,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Специфікація продукту

сезон: літо

тип транспортного засобу: позашляховий

виробник: Pirelli

модель / розмір: 315/35 R22

клас шин: Premium - Преміум - клас (висока якість)

індекс вантажопідйомність: 111 - max 1090 кг

індекс швидкості: y-max 300 км/год

додаткова інформація: XL Pncs * s. c.

гарантія: 5 років з дати покупки

стан шин: абсолютно новий, перший сорт

виробництво: Європейський

Рік випуску: 2023

клас енергоспоживання: c

клас зчеплення: b

рівень шуму: 71

клас шуму: 2

детальний опис шини

- Pirelli P Zero-літня шина преміум-класу. Pirelli-незалежний виробник якісних шин. Шина Pirelli P Zero створена завдяки використанню сучасних технологічних рішень. Вона була оснащена агресивною асиметричною скульптурою протектора. Це гарантує комфортне і безпечне водіння навіть на високих швидкостях. Шина дуже добре тримається на поворотах.

- виробник робить все ясно: новий P Zero PZ4 - це шини для розкішних лімузинів і спортивних автомобілів вищого класу. Виробник неабияк почерпнув зі свого досвіду у Формулі - 1 і зменшив вагу шин, а також зміцнив їх конструкцію, особливо конструкцію боковин. Відповідно до поточної тенденції, протектор спроектований таким чином, щоб площа контакту шини з асфальтом була якомога більшою. Це лікування викликає додаткову тягу при зльоті і гальмуванні. Також були усунені провисання шини з боків, що значно допоможе при проходженні поворотів на високій швидкості.

- Шина Pirelli P Zero розроблена для найвимогливіших водіїв. Це продукт верхнього рівня, основою якого є передова нанотехнологія. Використання асиметричної скульптури дозволило поліпшити загальні ходові якості. Протектор складається з п'яти ребер, що складаються з послідовності простих блоків з тонкими виїмками по краях. Пряма лінія поперечних країв була спеціально зламана діагональними колодками для підвищення продуктивності на більш високих швидкостях. Уздовж шини проходять прямі канали. Їх завдання-осушення протектора і захист від явища аквапланування. Для подовження пробігу конструктори використовували плоский профіль, який забезпечує велику площу контакту з землею. Таке рішення дозволяє оптимально розподіляти тиск по всій площині шини. Автомобіль працює більш впевнено і плавно. Крім того, знос протектора рівномірний і повільний.

- варто відзначити, що Pirelli пропонує у продажу дві версії протектора в залежності від призначення. Для Лімузинів сторона протектора трохи більше розрізана, що повинно зменшити шум, в свою чергу, спортивна версія має тверду сторону, що робить шину ще більш жорсткою. У версії P Zero Corsa сторона протектора ще більш жорстка. Підозрюю, що на цих шинах він не їздить, але не для задоволення була створена ця версія, а тільки для продуктивності і зчеплення. Ще однією перевагою шини Pirelli P Zero є привабливий зовнішній вигляд. Простий і строгий малюнок протектора є візитною карткою шин цієї марки.

- Шина Pirelli P Zero відноситься до сегменту Ultra High Performance. Він забезпечує високий контроль тяги навіть на екстремальних швидкостях. Він призначений для використання в автомобілях спортивного характеру, як в розкішних седанах, так і в купе, оснащених двигунами надвисокої потужності.

клас паливної ефективності

чим менше опір шини при коченні, тим більше економія палива. Автомобіль на шинах класу паливної ефективності а курить на 7,5% менше, ніж позначено буквою G.

 

клас зчеплення на мокрій дорозі

оцінюється гальмівний шлях від 80 км/год на мокрій дорозі. Легковий автомобіль з опором F в цьому класі зупиниться на 18 м далі від автомобіля на шинах класу зчеплення A.

шум

на маркуванні показані три хвилі. Чим менше їх кількість в чорному кольорі, тим тихіше шина котиться. Поруч з хвилями також дається виміряне значення зовнішнього шуму кочення в децибелах.

Scroll To Top