4X 215/75/16 t TOYO CELSIUS CARGO всесезонний

4X 215/75/16 t TOYO CELSIUS CARGO всесезонний

Що Ви шукаєте?

4X 215/75/16 t TOYO CELSIUS CARGO всесезонний

В наявності
Код товару:
12145382896
30168,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Специфікація продукту

сезон: всесезонний

тип транспортного засобу: фургони

виробник: TOYO

модель / розмір: 215/75 R16

клас шин: середній - середній клас (висока якість)

Індекс вантажопідйомність: 116 - макс 1250 кг

Індекс швидкості: T - MAX 190 км/год

додаткова інформація:

гарантія: 2 роки з дати покупки

стан шин: абсолютно новий, перший сорт

виробництво: азіатський

Рік випуску: всі пропоновані нами шини абсолютно нові (для нас нові шини не старше 0-12 років, у виняткових випадках 18 місяців, а не 3-5 років, як у інших продавців) і мають повну гарантію виробника.

клас енергоспоживання:

клас зчеплення:

рівень шуму: < /b > 0

клас шуму: 1

< H1>детальний опис шини

- Toyo-азіатський виробник шин для багатьох сегментів ринку. Шина TOYO Celcius CARGO розроблена спеціально для вантажних автомобілів. Він має посилену конструкцію, яка гарантує високу стійкість до механічних пошкоджень і високу вантажопідйомність. Навіть при максимальному навантаженні протектор забезпечує хороше зчеплення з дорогою і точне управління.

- TOYO CELCIUS CARGO-всесезонна шина, призначена як для автомагістралей, так і для місцевих доріг. Новий протектор забезпечує більш високу зносостійкість і безпеку в порівнянні з попередником.

- Celsius Cargo забезпечує краще зчеплення на снігу і льоду, ніж звичайна всесезонна шина, і більш тривалий термін служби протектора, ніж зимова шина. Він має символ сніжинки в горах трьох вершин, що означає, що шина призначена для використання в суворих снігових умовах. Для власників ці переваги означають більше часу на роботі та менше простоїв при зміні шин.

- всепогодний протектор має зовнішній протектор, призначений для роботи протягом усього сезону, і внутрішній протектор, призначений для тяги взимку. Ребро по периметру і більш низький коефіцієнт пористості на зовнішньому протекторі максимізують продуктивність на мокрій і сухій поверхні. Зигзагоподібні протекторні блоки з високою щільністю ламелей, сніговими кігтями і сльотавими канавками на внутрішній стороні протектора відводять сніг і лід, щоб максимізувати зчеплення при низьких температурах. Міцна бічна стінка забезпечує додатковий захист від пошкоджень бордюру, а міцний корпус забезпечує виняткову керованість і стабільність при частих зупинках і рушанні з місця.

клас паливної ефективності

чим менше опір шини при коченні, тим більше економія палива. Автомобіль на шинах класу паливної ефективності а курить на 7,5% менше, ніж позначено буквою G.

 

клас зчеплення на мокрій дорозі

оцінюється гальмівний шлях від 80 км/год на мокрій дорозі. Легковий автомобіль з опором F в цьому класі зупиниться на 18 м далі від автомобіля на шинах класу зчеплення A.

шум

на маркуванні показані три хвилі. Чим менше їх кількість в чорному кольорі, тим тихіше шина котиться. Поруч з хвилями також дається виміряне значення зовнішнього шуму кочення в децибелах.