400 0540 10 - 400 0540 10 ЛЮКІВ НАБІР ІНСТРУМЕНТІВ ЗЧЕПЛЕННЯ

400 0540 10 - 400 0540 10 ЛЮКІВ НАБІР ІНСТРУМЕНТІВ ЗЧЕПЛЕННЯ

Що Ви шукаєте?

400 0540 10 - 400 0540 10 ЛЮКІВ НАБІР ІНСТРУМЕНТІВ ЗЧЕПЛЕННЯ

В наявності
Код товару:
12312874213
39204,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 400 0540 10
Опис
400 0540 10 зазорів набір інструментів для зчеплення

набір інструментів для складання, муфта / маховик

номер деталі: 400 0540 10

виробник: зазор

увага! Ціна за 1 набір спеціальних інструментів для зчеплення

Особливості продукту:

  • Тип коробки передач: 2CT
  • Тип коробки передач: Коробка передач з подвійним зчепленням
  • обмеження виробника: SKODA
  • тип зчеплення: для мокрого зчеплення
  • ідентифікатор коробки передач: DQ500
  • SVHC: речовини SVHC недоступні!

в одній моделі автомобіля можуть бути різні варіанти деталей. У разі невизначеності правильного вибору деталей рекомендується перевірка по VIN

про марку LuK

LUK-німецька марка, діяльність якої зосереджена на виробництві високоякісних автозапчастин, серед яких найбільшою популярністю користуються вакуумні насоси, диски зчеплення і наполегливі підшипники, тобто елементи рульового управління і трансмісії. Ці рішення використовуються в більшості моделей азіатських і європейських брендів. Бренд був заснований в 1965 році, спочатку зосередившись в основному на виробництві компонентів зчеплення. LUK в процесі виробництва використовує сучасні технології, застосовуючи інноваційні рішення і проводячи детальний контроль виробництва, завдяки чому деталі цієї марки за якістю і довговічності відповідають оригінальним деталям. Надійність виробів з люків призвела до того, що в даний час вони використовуються для першої збірки таких брендів, як BMW, Mercedes-Benz і Porsche. Згідно зі статистичними даними, кожен четвертий автомобіль, що залишає виробничу лінію, має компоненти системи передачі потужності марки LUK. Купівля запчастин є гарантією довговічності і надійності бренду, з чим пов'язаний набагато більш тривалий термін служби запчастин, що цінує все більше число задоволених клієнтів.