Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Акумулятори LiFePO4 (літій-залізофосфат) із вбудованою системою BMS характеризуються насамперед дуже малою вагою і велика кількість робочих циклів (приблизно 2000 циклів при 100% DoD і підтримці в середньому 80% номінальної потужності).
Завдяки своїй високій циклічності та дуже низькому саморозряду акумулятор LiFePO4 ідеально працює як в системах аварійного живлення, так і в установках OFF-GRID
Мала вага дозволяє використовувати пристрій у транспортних засобах (кемперах, фургонах) і човнах. Вбудований BMS забезпечує тривале зберігання акумулятора без втрати номінальної ємності та контролює процеси заряду та розряду акумулятора.
акумулятори підходять для живлення двигунів човнів і понтонів .
ПРИМІТКА.
У разі використання батареї LIFEPO4 для живлення пристрою з електродвигуном, включаючи двигуни, що приводять у рух гвинт, обов’язкове використання джерела постійного струму запобіжник на ланцюзі (+) батареї зі значенням не більше максимального струму навантаження, зазначеного на корпусі.
Навантаження акумулятора пусковим струмом, який може в 5-10 разів перевищувати номінальний робочий струм електродвигунів, підвісних моторів, вбудованих двигунів, компресорів, холодильників, кондиціонерів та інших моторних пристроїв, може спричинити незворотне пошкодження батареї LIFEPO4 з BMS, на що не поширюється гарантія.
Рекомендується використовувати акумулятори AGM для живлення човнових двигунів через їх значно вищий пусковий струм.
Послідовне з’єднання досягається шляхом з’єднання набору батарей таким чином, що позитивний полюс (+) першої батареї з’єднаний до негативного полюса (-) другої батареї. Потім з’єднайте позитивний (+) полюс другої батареї з негативним (-) полюсом третьої батареї та аналогічно з наступними.
Після з’єднання на початку ряду є позитивний (+) полюс, а в кінці ряду — негативний (-) полюс. Однак до понять початку і кінця слід ставитися умовно.