прилад для вимірювання і регулювання геометрії коліс Hofmann Geoliner 550 Prism - технологія CCD
цей пристрій поєднує в собі класичну технологію вимірювання CCD з системою вимірювання 3D. ця технологія заснована на традиційних ПЗС-камерах, технології пасивних головок і системі візуалізації результатів з 3D. тому при дослідженні автомобілів зі спойлерами не потрібні адаптери, які ми повинні використовувати для класичних ПЗС-головок.пристрій здатний обслуговувати як невеликі смарт-автомобілі, так і великі фургони .
Geoliner 550 Prism повністю бездротовий, передні головки виконані у вигляді композитних циферблатів,задні головки взаємодіють з робочим столом за допомогою Bluetooth. пасивні екрани з характерними відбиваючими точками розміщуються на передніх колесах випробуваного автомобіля, а активні камери-на колесах задньої осі.задні головки виготовлені з магнієвих сплавів, що робить їх міцними, легкими і зручними.
додатковою перевагою технології PRISM є можливість вимірювання максимального кута повороту коліс без необхідності використання електронних поворотних пристроїв, що знижує витрати на обладнання станції. Задні головки оснащені сучасними літій-іонними батареями з надзвичайно тривалим терміном служби. Керований програмним забезпеченням рівень заряду гарантує безпечне завершення регулювання геометрії коліс без небезпеки відключення під час виконання процедури.
нормативна база даних отримана безпосередньо від виробників транспортних засобів і тому є правильною, повною і актуальною – включає більше 25 000 моделей з остстних 25 років виробництва.
Geoliner 550 PRISM працює як на стаціонарних, так і на чотириколонних або ножичних діагностичних підйомниках.
основні характеристики:
- мобільний пульт управління з полицею для принтера і додатковим місцем для аксесуарів,
- кольоровий монітор 19'
- ПК з операційною системою Windows та діагностичним програмним забезпеченням,
- кольоровий принтер A4,
- два композитних диска для передніх коліс і 2 головки для задніх коліс,
- тримачі коліс з легкого сплаву 11" - 22',
- повна і актуальна база даних регулювання,
- можливість використання на різних станціях,
- повністю бездротовий зв'язок через Bluetooth,
- довговічні літій-іонні акумулятори,
- немає необхідності в адаптерах для спойлерів,
- простота в експлуатації,
- стандартне обладнання: блокування рульового колеса, блокування педалі гальма.
вимірювані параметри:
- кут випередження поворотного штифта + SAI на поворотних колесах
- SAI в піднятому положенні
- дорожній просвіт
- зближення при повороті
- управління рамою в фургонах
- регулюючі можливості
регулювання в реальному часі
- кути обгону поворотного штифта (wsz), розвал коліс, конвергенція
- кути PSZ, розвал коліс, конвергенція - для піднятого транспортного засобу
- нахил коліс + конвергенція - поворотні столи (при запомненной wsz)