Датчик тиску кондиціонера NRF 38949 + безкоштовно

Датчик тиску кондиціонера NRF 38949 + безкоштовно

Що Ви шукаєте?

Датчик тиску кондиціонера NRF 38949 + безкоштовно

В наявності
Код товару:
12978933194
2050,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 38949
Номери замінних деталей ASAM 98538, BBR Automotive 001-10-27844, CTR 1205172, EFI AUTOMOTIVE 1473805, ERA 330868, ERA 331004, FEBI BILSTEIN 171263, FRIGAIR 29.30809, HERTH+BUSS ELPARTS 70100016, MAHLE ASE 21 000P, MAXGEAR 21-0379, MTR 12191057, NISSENS 301101, NTY EAC-AU-000, RI
Оригінальний номер деталі AUDI 4F0959126A, AUDI 4F0959126B, AUDI 4F0959126C, AUDI 4H0959126, AUDI 4H0959126A, AUDI 4H0959126B, AUDI 5Q0959126A, AUDI 8K0959126, AUDI 8K0959126A, AUDI 8K0959126B, VW 4F0959126A, VW 4F0959126B, VW 4F0959126C, VW 4H0959126, VW 4H0959126A, VW 4H0959126B
Опис

компанія NRF була заснована в 1927 році і в даний час є провідним виробником компонентів для систем охолодження для галузей: автомобільної, промислової, залізничної та морської. Він особливо відомий своїми високоякісними радіаторами, але також виробляє та розповсюджує інші деталі, пов'язані з охолодженням двигуна та кондиціонером. Асортимент NRF має понад 8000 продуктів, і цей пул регулярно розширюється. За останні кілька років вартість компанії на вторинному ринку зросла вдвічі. Щоб збільшити темпи розвитку, NRF вдосконалює свій ланцюжок поставок і розширює складські площі.

датчик тиску системи кондиціонування повітря NRF 38949

код товару:044638949

  • Розмір різьби: M10x1,25 Female
  • Кількість полюсів: 3
  • робоча напруга [V]: 12
  • холодоагент: R134a
  • < /ul>

в одній моделі автомобіля можуть бути різні варіанти деталей. У разі невизначеності правильного вибору деталей рекомендується перевірка по VIN номеру.

у цій пропозиції ви безкоштовно отримуєте масляну підвіску для вашого автомобіля, в якій ви зможете документувати будь-який ремонт вашого автомобіля. Замовивши кілька частин, які включені в рекламну акцію, ви можете отримати навіть кілька таких підвісок!

Scroll To Top