| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | 345643 |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | 345643 |
1.вимкніть двигун автомобіля і зніміть паливні форсунки з двигуна.
2. Підключіть імпульсний вихід до вхідного порту живлення на паливній форсунці.
3. підключіть позитивні і негативні електродні клеми до джерела живлення 110v/220v.
4. Натисніть клавішу RPM "+"" -", щоб вибрати необхідну аналогову швидкість. Натисніть кнопку "Пуск", після чого пристрій почне працювати.
5. Виберіть інжектор.
6. Вставте пристрій у з'єднувальний пристрій, а потім натисніть очищувач карбюратора.
7. Натисніть клавіші "+" і "-" RPM , тестер виведе Імпульс на інжектор, а потім загориться індикатор імпульсного сигналу. Пристрій почне працювати.
8.використовуйте миючий засіб під тиском, вам потрібно вибрати правильний роз'єм і добре його підключити. Натисніть кнопку start < /B>, щоб почати розпорошення, неозброєним оком спостерігайте за станом і кутом розпилення.е>
✅покращена версія
ct60 тестер Паливної форсунки додає новий режим приводу, тому він підтримує застосування на інжекторах двигуна GDI; цей інжектор може використовуватися з іншими тестерами тиску палива або ультразвуковими очисниками одночасно, а також підтримує дві одночасні очищення інжекторів.Широкий діапазон робочих частот: діапазон робочих частот може досягати 600 ~ 4000 об/хв.е>
широке прімененіеможет використовуватися з будь-яким тестером тиску палива, також використовується з ультразвуковим очисним обладнанням і старими тестерами паливних форсунок. Режим приводу інжектор двигуна GDI, доданий до цієї машини, може використовуватися як Комплект оновлення для стара версія машини (Машина без приводу GDI).е>