34378 01 - ПОДУШКА ДВИГУНА LEMFORDER VW TOUAREG

34378 01 - ПОДУШКА ДВИГУНА LEMFORDER VW TOUAREG

Що Ви шукаєте?

34378 01 - ПОДУШКА ДВИГУНА LEMFORDER VW TOUAREG

В наявності
Код товару:
12589332188
6890,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 34378 01
Номери замінних деталей AKRON-MALÒ 17795, CORTECO 80001077, CPB 503901, DYS 71-22088, FEBI BILSTEIN 31082, FIRST LINE FEM4306, GSP 513740, MAXGEAR 40-0442, NK 59747076, NTY ZPS-VW-042, OCAP 1226084, ORIGINAL IMPERIUM 37590, SASIC 2706610, STELLOX 25-18295-SX, SWAG 30 93 1082, TA
Оригінальний номер деталі AUDI 7L8 199 131, AUDI 7L8 199 131 A, PORSCHE 955 375 049 00, SEAT 7L8 199 131 A, SKODA 7L8 199 131 A, VW 7L8 199 131, VW 7L8 199 131 A,
Опис
подушка двигуна Lemforder VW TOUAREG - 34378 01 Lem

для вашої моделі автомобіля може бути кілька версій даного предмета. Для правильної підгонки вказується перевірка за номером VIN < /b > автомобіля.

предметом аукціону є подушка двигуна LEMFORDER.

вимоги, що пред'являються до опор двигуна, стають все більш суворими. Сучасні двигуни повинні мати справу з відсіченням циліндрів, більш високим стисненням і зниженням оборотів. Вони призначені для економії палива, забезпечення найкращої динаміки руху і максимального комфорту в салоні. Це означає мінімальний рівень шуму та вібрації. Розроблена LEMFORDER "система активної підтримки двигуна" перевершує ці вимоги. Опори двигуна Lemforder з електронним перемиканням підходять для будь-якої ситуації.

виробник LEMFORDER розробив два типи подушок двигуна:

- звичайні подушки-двигун ніколи не генерує рівномірну вібрацію. Коли автомобіль рухається, виникають абсолютно різні вібрації і шуми, ніж при роботі двигуна на холостому ходу. Завдяки цьому опора двигуна повинна адаптуватися до різних ситуацій. Таким чином, звичайні опори двигуна завжди означають компроміс: або ідеальне демпфірування на холостому ходу, або ідеальне демпфірування при русі автомобіля.

- електронні подушки (перемикаються) - кронштейн двигуна LEMFÖRDER з електронним управлінням задовольняє обидві потреби: тиха робота на холостому ходу і динамічний рух. На холостому ходу використовується пневматична система, що забезпечує м'яку підвіску. Коли автомобіль знаходиться в русі, кронштейн перемикається на гідравлічну систему, що дає більше свободи пересування З'єднаним компонентам, що призводить до більш жорсткої підвісці.

кронштейн двигуна з електронним перемиканням являє собою комбінацію жорсткої і м'якої підвіски.

- покращує вібраційний комфорт.

- забезпечує краще придушення високих частот.

- вирівнювання кронштейнів з точки зору жорсткості, положення демпфування і поведінки в нейтральному положенні може бути відрегульовано відповідно до ваших потреб.

# CODE # 460921 #

Scroll To Top