детальний опис шини
- останні суворі зими в Північній Європі нагадали водіям (навіть в тих країнах, де немає законного зобов'язання міняти шини на зимові) про переваги вибору кращих шин для таких умов. Новий Dunlop SP WinterSport 4D отримав свою назву від нової системи ламелей у версії 4D (англ. 4D sipe system).Ламель являє собою ультратонку канавку в протекторі, що поліпшує тягу і зчеплення. У порівнянні з попередньою моделлю, ми об'єднали високо оцінену систему 3D-ламелей з новою поперечною ламеллю і створили микроблокировку, що дозволяє краще розподіляти тиск на дорозі.
- відкриття ламелей залежить від сили тяги. Чим вище рівень сили тяги в круговому напрямку, тим більше відкриття. Проте, деформація протектора знижується завдяки інноваційній системі блокування 3D-ламелей.
- У новій шині Dunlop SP WinterSport 4D на внутрішній стороні протекторного блоку з'являються зубчасті елементи, що поліпшують гальмування в глибокому снігу.Поведінка шини Dunlop на льоду також покращилася завдяки суміші, що містить функціоналізовані полімери, що дозволяє уникнути проблем, пов'язаних із затвердінням суміші при низьких температурах.
- Dunlop SP WinterSport 4D відмінно підходить не тільки для снігу. У більшій частині Європи холодні місяці характеризуються вологими дорогами, які рідко висихають. Щоб підвищити безпеку в таких умовах, Dunlop використовував комбінацію унікального спрямованого малюнка протектора і динамічної суміші.
- шини Ultra High Performance Dunlop славляться тим, що дозволяють водієві отримувати точну інформацію з дороги і дозволяють йому ідеально і безпечно керувати автомобілем. Це лише деякі з причин, чому Dunlop вибирають високопродуктивні водії автомобілів, тюнінгові компанії та як перше обладнання для таких автомобілів, як BMW, Audi, Mercedes Benz та Jaguar. Ось чому для Dunlop так важливо, щоб зимові шини мали однаково високі характеристики. Для досягнення високого рівня точності управління Dunlop SP WinterSport 4D має запірний механізм в рамках системи ламелей. В умовах різкого гальмування або входу в поворот сегменти блокують один одного, даючи водієві реакцію при управлінні і гальмуванні, аналогічну літній шині на сухій дорозі.
е>