Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 25863 01 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 25863 01 |
Зовнішня різьба мм: М14х1,5
Тип різьби: з правою протектором
із заданим кодом двигуна означає використання одного або більше типів деталей у вашому автомобілі.
Номер шасі для: 3U-79123 648
Номер шасі для: 3U-7A300 634
Номер шасі до: 4B-1-200 000
Номер шасі до: 4B-2-150 000
Номер шасі до: 8H-5-013 000
Рік випуску до: 2001/04
Рік випуску до: 2002/06
Рік випуску до: 2004/07
Комплектація: для автомобілів з гідропідсилювачем керма управлінський
AUDI FAW: 4F0 419 811, 8E0 419 811 B,
AUDI: 4B0 419 811 B, 4B0 419 811 E, 4B0 419 811 F, 4D0 419 811 A, 4D0 419 811 B, 4F0 419 811 B, 4F0 419 811 E, 4F0 498 811, 8E0 419 811 B,
BOGE: 01.03645.1,
DELPHI: TA1583, TA1908,
ПЕРШИЙ РЯД: FTR4724,
HOFMEISTER: MEINCKE 25 190 049 504,
JAPCAR: 351955,
KOIVUNEN: OY 022-AU113,
LEMFÖRDER: 01036451, 022 190 064 504, 025 190 049 504, 025 190 049 504-01, 2428, BRE0627,
LMI: 25863 01,
MOOG: VO-ES-8227, VOES8227,
QUINTON HAZELL: QR2993S, QR9973S,
СИДІННЯ: 4F0 419 811 B,
SKODA: 4B0 419 811 B, 4B0 419 811 E, 4B0 419 811 F, 4D0 419 811 A, 4D0 419 811 B, 4F0 419 811 B, 4F0 419 811 E, 4F0 498 811, 8E0 419 811 B,
TRW: JTE1023, JTE143,
VW SVW: 4F0 419 811, 8E0 419 811 B,
VW: 4B0 419 811 B, 4B0 419 811 E, 4B0 419 811 F, 4D0 419 811 A, 4D0 419 811 B, 4F0 419 811 B, 4F0 419 811 E, 4F0 498 811, 8E0 419 811 B,
DELPHI TA1583
DELPHI TA1908
MOOG VO-ES-8227
MOOG VO-ES-8227
QUINTON HAZELL QR2993S
КВІНТОН ХЕЗЕЛЛ QR9973S
TRW JTE1023
TRW JTE143
Дата в дужках вказує на загальну кількість років виробництва даної моделі автомобіля. Це не конкретні роки використання деталей цього автомобіля. Виробник міг використовувати 2 або більше різних типів в ті самі роки. Якщо ви не впевнені, чи відповідає деталь розмірам і каталожному номеру, уточніть покупку, надіславши повідомлення продавцю. Відповідність деталей слід перевіряти за номером шасі VIN. Якщо ви не впевнені, перед покупкою порівняйте розміри деталі з тими, що встановлені у вашому автомобілі, тому що відображене явище не повинно розглядатися як єдине джерело інформації при виборі запчастин.