Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 25667 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 25667 |
Функція:
1. Зручніше: бездротовий пульт дистанційного керування дозволяє не відкривати капот кожен раз, щоб вимкнути живлення, просто натисніть кнопку дистанційного керування, і система живлення автомобіля буде відключена .
2. Захист батареї: вимикач батареї відіграє важливу роль у подовженні терміну служби батареї, ефективно запобігає розрядженню батареї, коли вона не використовується.
3. Економія місця: наш акумуляторний вимикач не має багато складних проводів, що усуває заплутування кабелю, а його розмір досить малий, тому він не займатиме багато місця.
4. Низьке енергоспоживання: споживана потужність цього перемикача становить 5 мА в режимі очікування та близько 3 Вт під час роботи, тому цей продукт є дружнім до енергоспоживання.
5. Зручність у експлуатації: комплект для від’єднання батареї включає дві мідні пластини, два металеві затискачі та дві мідні гайки, що означає, що його можна легко встановити як з позитивного, так і з негативного боку.
Специфікація:
Тип елемента: дистанційний перемикач батареї
Матеріал: ABS, мідь, срібло
Модель батареї: CR2016 (одна батарея для кожного дистанційного перемикача, додається із вбудованим акумулятором)
Ємність акумулятора: 75 мАг
Робоча напруга: DC11-15V
Номінальний струм: 250A
Пуск струм: 400 A (менше десяти секунд)
Струм у режимі очікування: 0,005 A
Розмір перемикача: прибл. 45x45x45 мм / 1,77x1,77x1,77 мм
Інструкції:
Робоча напруга: не можна змішувати перемикачі дистанційного керування 12 В і 24 В. 12 В вибрано для одного транспортного засобу з акумулятором, а відповідний перемикач напруги слід вибрати для більшості легкових автомобілів, малих вантажівок, сільськогосподарських транспортних засобів тощо.
Споживана потужність перемикання:
Споживана потужність цей перемикач становить 5 мА в режимі очікування та приблизно 3 Вт під час роботи
Список пакетів:
2 x Пульт дистанційного керування 1 x Головний вимикач живлення 1 x Клема кабелю 2 x Затискач акумулятора 1 x Мідні роз’єми
Примітка:
1: Встановіть релейний перемикач і увімкніть його, що збільшить споживання енергії акумулятора. Виходячи з транспортного засобу, використовуйте пульт дистанційного керування, щоб вчасно вимкнути основне живлення, щоб уникнути втрати електроенергії через занадто тривале споживання струму та неможливості завестися. 2: Оскільки відключення живлення всього автомобіля спричинить тривогу, а бортовий комп’ютер не працюватиме через збій живлення, транспортним засобом можна буде користуватися лише після збою живлення.
3: Під час руху не від’єднуйте реле, щоб запобігти підвищенню напруги генератора та пошкодженню електрообладнання автомобіля.
1: тонкий червоний дріт під’єднується до позитивного полюса батареї, а тонкий чорний дріт — до негативного полюса батареї. Ці 2 дроти живлять перемикач, який споживає мало енергії. 2: 2 великі клеми на релейному вимикачі є головним вимикачем. Один вхідний і один вихідний рядок, незалежно від порядку, використовуються лише для ввімкнення та вимкнення живлення. 3: Коли живлення негативного полюса керування вмикається або вимикається, одна велика клема підключається до вхідної лінії негативного полюса батареї, а одна велика клема підключається до вихідної лінії негативного полюса батареї (те саме стосується позитивного полюса).