СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРОДУКТУ
сезон: зима
тип транспортного засобу: легкові автомобілі
виробник: Vredestein
модель / розмір: 235/35 R19
клас шин: Premium - преміум клас (найвища якість)
індекс навантаження: 91 - макс. 615 кг
індекс швидкості: Y - макс. 300 км/ h
гарантія: 3 роки з дати покупки
стан шин: абсолютно нові, першої якості
Виробництво: Європейський
Рік випуску: Всі шини, які ми пропонуємо, абсолютно нові (для нас НОВІ шини - це шини не старше 0 р. -12, у виняткових випадках 18 місяців, а не 3-5 років, як у інших продавців) і покривається повною гарантією виробника.
клас енергоспоживання:
клас адгезії:
клас шуму: 1
Технологія та продуктивність шин Vredestein Wintrac Pro+
Apollo Tyres запускає модель зимових шин Vredestein Wintrac Pro+. Ця преміальна шина була розроблена спеціально для високопродуктивних автомобілів, включаючи позашляховики та сучасні електромобілі останнього покоління.
Передові технології
Нова шина Wintrac Pro+ замінює модель Wintrac Pro, використовуючи передову суміш протектора, яка забезпечує відмінне зчеплення, впевнену керованість і коротший гальмівний шлях на снігу, сльоті та льоду. Крім того, нижчий опір коченню призводить до економії пального та збільшення запасу ходу автомобіля. Шина також забезпечує високе зчеплення з мокрою дорогою та найкращу в сегменті міцність.
Доступність і розміри
Шини Wintrac Pro+ доступні в понад 120 різних розмірах, які підходять для колісних дисків діаметром від 17 до 22 дюймів. Більшість шин цієї серії мають швидкість «Y», що дозволяє рухатися зі швидкістю до 300 км/год, і маркування «Альпійський символ», що підтверджує відповідність стандартам ЄС для зимових шин (ECE R117) для використання на снігу та лід.
Інноваційний дизайн протектора
У шині Wintrac Pro+ використовується спеціально адаптована суміш полімерів і смол нового покоління, що забезпечує більшу гнучкість блоків протектора навіть за дуже низьких температур. Малюнок протектора з різко профільованими центральними канавками та крайовими ламелями забезпечує впевнене проходження поворотів та ефективне гальмування. Рівномірний розподіл тиску на протектор оптимізує зчеплення на снігу, а горизонтальні ламелі в центральній частині сприяють поступовому гальмуванню та прискоренню. Завдяки цим інноваціям шина Wintrac Pro+, порівняно зі своєю попередницею, пропонує на 4% коротший гальмівний шлях, на 5% покращене зчеплення та до 20% кращі ходові якості.
Довговічність і зносостійкість
Нова суміш протектора забезпечує високу міцність, характерну для серії Wintrac Pro. Шина зносостійка, що досягається завдяки передовій комбінації полімерів і наповнювачів. Шина Wintrac Pro+ спирається на досвід моделі Wintrac Pro, яка була оцінена за її довговічність у незалежних тестах.
Сталий розвиток і вплив на навколишнє середовище
Інженери нідерландського науково-дослідного центру Apollo Tyres повідомляють, що матеріали, які використовуються для виробництва шини Wintrac Pro+, сприяють зниженню негативного впливу на навколишнє середовище. У порівнянні з попередньою моделлю було збільшено використання відновлюваних і перероблених матеріалів, а викиди вуглецю у виробничому циклі зменшені.
Підсумок
Шина Wintrac Pro+ є ідеальним вибором для користувачів сучасних автомобілів, у тому числі позашляховиків та електромобілів, які шукають шину, яка забезпечує відмінні характеристики в зимових дорожніх умовах. Його інноваційні технологічні рішення, висока міцність і низький опір коченню роблять його видатним продуктом у своєму класі, забезпечуючи безпеку та комфорт під час кожної подорожі.
Клас паливної ефективності
Чим менший опір шини під час кочення, тим більша економія пального. Автомобіль із шинами класу паливної ефективності А спалює на 7,5% менше, ніж автомобіль із літерою G.
Клас зчеплення на мокрій поверхні
Дорога оцінюється при гальмуванні зі швидкості 80 км/год на мокрому покритті. Легковий автомобіль із класом опору F цього класу зупиниться на 18 м далі, ніж автомобіль із шинами класу зчеплення A.
Шум
Маркування показує три хвилі. Чим менше їх чорних, тим тихіше котиться шина. Поряд із хвилями вказано виміряне значення зовнішнього шуму від кочення в децибелах.