22387B - Поршень Vertex 66.35 mm Honda CR 250 86-96 Replica

22387B - Поршень Vertex 66.35 mm Honda CR 250 86-96 Replica

Що Ви шукаєте?

22387B - Поршень Vertex 66.35 mm Honda CR 250 86-96 Replica

В наявності
Код товару:
15467443014
9662,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 22387B
Опис

Поршень Vertex 66,35 мм Honda CR 250 86-96 Replica

Поршень Vertex

Загальний опис:

  ✅ поршні для двигунів 2T відлиті з алюмінію найвищої якості, завдяки чому вони досягають виняткової міцності,

✅ також використовується силікон з алюмінієвого сплаву (18%), який запобігає тепловому розширенню - і таким чином гарантує більш тривалу роботу,

  ✅ висока міцність і досконалість виготовлення дозволяє збільшити пробіг мотоцикла,

  ✅ кожен поршень 2T Vertexa має покриття з дисульфіду молібдену (MOS2), що полегшує розламування поршня та додатково зменшує його знос,

  ✅ компанія має сертифікат ISO9001/2000, що підтверджує високу якість виконання,

  ✅ товари італійського виробництва, відомого бренду Vertex.

Tłok Vertex 66.35 mm Honda CR 250 86-96 Replica

Параметри продукту:

  ✅ Діаметр поршня (D): 66,35 мм,

  ✅ Вага поршня (г): 322,

  ✅ Збільшення розміру відносно до номінального значення (мм): +0,01,

  ✅ Монтажний зазор: 0,05 мм,

  ✅ Кільця в комплекті: так,

  ✅ Штифт у комплекті: так ,

  ✅ Захист штифта в комплекті: так,

  ✅ Вибір/виріз: B,

  ✅ Тип поршня: копія,

✅ Адаптація до автомобіля: спеціальний продукт.

Маркування поршня:

  ✅ Репліка - поршень відповідає параметрам виробника, ідентичний оригіналу,

  ✅ Race - поршень, вдосконалений відповідно до ноу-хау Vertex Pistons,

  ✅ Race HC - поршень, покращений відповідно до ноу-хау Vertex Pistons із підвищеним стисненням,

  ✅ Pro Race - кований поршень Ноу-хау Vertex Pistons краще, ніж OEM,

  ✅ Pro - кований поршень,

  ✅ Pro HC - кований поршень із підвищеною компресією,

  ✅ HC - поршень із підвищеною компресією,

  ✅ GP Race Choice HC - гоночний поршень, кований, з підвищеною компресією.

Ціна вказана за комплект.

78941-2727209

Scroll To Top