2050532133101 - Циліндр Тюнінг 40,00 49,20 Piaggio Derbi Gilera

2050532133101 - Циліндр Тюнінг 40,00 49,20 Piaggio Derbi Gilera

Що Ви шукаєте?

2050532133101 - Циліндр Тюнінг 40,00 49,20 Piaggio Derbi Gilera

В наявності
Код товару:
13086526616
5379,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 2050532133101
Номери замінних деталей 2050532133101, L2252,
Оригінальний номер деталі 2050532133101,
Опис

циліндр AIRSAL 40,00 мм 49,20 CCM A / C PIAGGIO TYPHOON Gilera STORM

виробник: AIRSAL

тип охолодження: повітря

Діаметр циліндра/поршня : 39 мм - 41 мм

тип двигуна : 2t

підходить для:

Derbi

Bullet 50c.C. - Motor Piaggio,Atlantis AC 50C.c. (>06/2002) - Motor Piaggio

Gilera

Typhoon X 50c.C. AC,Typhoon 50c.C. AC,Stalker 50c.C. AC (before '99),Storm 50c.C. AC,Stalker 50c.c. AC (from '99),Ice 50c.C. AC

Italjet

Torpedo 50c.C. AC (Motor Piaggio)

Piaggio

Free 50c.C. AC (before '99),NRG mc2 Extreme 50c.C. AC,Storm 50c.C. AC,Typhoon 50C.C. AC,Zip Base 50c.C. AC (before 1999),Liberty 50C.C. AC,NRG mc3 DT 50C.C. (Cat) AC,сфера 50C.C. AC - 1°serie (from 91 till 94),ZIP 50C.c. ac 1° serie (from 91 till 94),Zip fastrider 50C.C. AC,zip SSL 25 (till El 1999),Сфера NSL 50c.C. AC,ZIP II 50c.c. cat (from '99),ZIP SSL 25 (from 1999),ZIP base 50c.C. AC (from 1999),Vespa LX 50C.C. AC - 2 tiempos,Fly 50C.c. ac,Vespa ET2 50C.C. AC (from 2000),TYPHOONX (TPH-x) 50C.C. AC,Сфера RST 50c.C. AC,free 50C.C. AC (from '99),Diesis 50C.C. AC,NRG Power DT 50c.C. AC (from 2005),Vespa ET2 50c.C. AC (con CARBURADOR)

іспанська компанія зі штаб-квартирою недалеко від Барселони.

спеціалізується на виробництві алюмінієвих циліндрів, гладкість яких

являє собою шар Нікасила-спеціального сплаву з підвищеною стійкістю до стирання.

дуже важливою особливістю цих циліндрів є надзвичайно ефективне тепловиділення,

завдяки чому двигун може працювати під великим навантаженням.

їх більш висока ціна компенсується в кілька разів більш високою довговічністю,

в порівнянні з традиційними чавунними циліндрами.

стан товару Новий.

Scroll To Top