носова шина для мотоцикла подвійного призначення .
шина подвійного призначення, розроблена і адаптована для великих сучасних вуличних ендуро-мотоциклів.е>
довговічність. товста глибина канавки в поєднанні зі збалансованою сажею і складом кремнезему використовується для забезпечення високого пробігу і довговічності, а також чудовою адгезії у вологих і сухих умовах. Завдяки високоефективній технології змішування Metzeler здатний комбінувати кремнезем, сажу і смоли і підсилювачі останнього покоління для досягнення найсучаснішого способу змішування.Чи>
вулик>
стабільність в будь-яких умовах. TOURANCE має конструкцію з смугами 0° в радіальних задніх розмірах в поєднанні з легкою основою для забезпечення стійкості і зчеплення навіть на високих швидкостях, рівномірно розподіляючи сили по дорозі і оптимізуючи контактну поверхню в будь-яких умовах. Сталеві шнури намотуються з різною колією (запатентована технологія MAW), ширше в області корони для високої гнучкості і самоблокування, ближче до середини розвалу для кращої жорсткості при поворотах. Завдяки запатентованій технології MBS всі радіальні Передні шини оснащені діагональною смугою для кращого проходження поворотів і стійкості на високих швидкостях.Чи>
вулик>
універсальне обслуговування. Metzeler TOURANCE ідеально підходить для всіх поколінь вуличних ендуро і мотоциклів подвійного призначення з сильним позашляховим зовнішнім виглядом.Metzeler TOURANCE забезпечує всі характеристики, необхідні для їзди по вулиці, не втрачаючи при цьому особливих характеристик поведінки на бездоріжжі. Гонщики, які люблять повороти і всепогодну їзду, можуть по-справжньому насолодитися кожним ухилом в довгій подорожі по дорозі, універсальні райдери будуть вражені дуже хорошим пробігом і комфортом їзди незалежно від поверхні.Чи>
вулик>
тяга і тяга . шаблон протектора, розроблений TOURANCE, був розроблений з урахуванням його частого використання на вулиці без втрати зчеплення з дорогою відповідно до потреб вуличних ендуро і мотоциклів подвійного призначення. Міцні блоки протектора в області корони забезпечують компактну гумову зону точно в місці контакту. Він забезпечує пряму передачу повного крутного моменту від двигуна до дороги для максимального зчеплення з дорогою і забезпечує рівномірний і легкий шум кочення.Чи>
вулик>