Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 1K0.145.803 F |
Виробник деталей | NRF |
Номери замінних деталей | 96619, 30199, 1K0.145.803 F, 1K0.145.803 G |
Тип автомобіля | Легкові автомобілі |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 1K0.145.803 F |
Виробник деталей | NRF |
Номери замінних деталей | 96619, 30199, 1K0.145.803 F, 1K0.145.803 G |
Тип автомобіля | Легкові автомобілі |
NRF пропонує найякісніші алюмінієві радіатори для більшості марок легкових і комерційних автомобілів на європейському ринку. Усі охолоджувачі виробляються відповідно до найвищих стандартів якості ISO 9001, TS 16949. Незалежно від того, чи потрібні вам серцевини з плоскими ребрами, серпантинні серцевини, повні охолоджувачі чи нагрівачі, ви завжди знайдете продукт найвищої якості в NRF.
Радіатори NRF в основному використовуються в автомобільній промисловості, оскільки компанія виробляє запчастини для вантажівок і легкових автомобілів. Але охолоджувачі NRF також успішно використовуються в інших секторах. У Центрі досліджень і розробок системи NRF піддаються детальним тестам, завдяки чому ми гарантуємо їх оптимальну функціональність.
ОРИГІНАЛЬНИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ (ІНТЕРКУЛЕР) ВІД ГОЛЛАНДСЬКОЇ КОМПАНІЇ NRF (ЗАВОДСЬКА ЗБІРКА В АВТОМОБІЛЯХ ДЛЯ ПЕРШОЇ СБОРИ)
Ціна в магазині 590 злотих
ЗАСТОСУВАННЯ:
Виробник Модель Об’єм Паливо Кондиціонер Трансмісія Двигун КВт HP Рік
ТЕХНІЧНІ ДАНІ:
Ми продаємо лише паяні (спечені) охолоджувачі з використанням тієї ж технології, що й оригінальний.
РАДІАТОР ЗВАРЕНИЙ ЯК ОРИГІНАЛ ДЛЯ ЦЬОГО АВТО. Плоскі труби.
Охолоджувачі, виготовлені за технологією спікання
Недоліки:
Переваги:
Остерігайтеся дешевих замінників за підозріло низькими цінами. Пам'ятайте, що поломка в дорозі може обійтися дорожче.
Недоліки:
Переваги:
Скорочення витрат
Існує ще одна проблема багатьох китайських радіаторів, навіть якщо вони призначені для найменш вимогливих автомобілів. Що ж, через сильну внутрішньокитайську конкуренцію окремі компанії намагаються перемогти своїх конкурентів не якістю, широтою пропозиції чи швидкістю доставки, а ціною. Тому вони скорочують витрати скрізь, де можуть, у тому числі там, де їм це заборонено. Як наслідок, їхні радіатори, порівняно зі встановленими на заводі, часто мають:
І це лише ті «економії», які видно неозброєним оком. Цілком ймовірно, що вжито інших заходів, наприклад, зменшення товщини стінок труб або використання дешевших (і, отже, зазвичай нижчої якості) ущільнень. Це пояснює, чому довговічність дешевих кулерів часто вимірюється місяцями, а не роками.