1K0.145.803 F - ІНТЕРКУЛЕР A3 LEON TOLEDO OCTAVIA 1.9 2.0 04-

1K0.145.803 F - ІНТЕРКУЛЕР A3 LEON TOLEDO OCTAVIA 1.9 2.0 04-

Що Ви шукаєте?

1K0.145.803 F - ІНТЕРКУЛЕР A3 LEON TOLEDO OCTAVIA 1.9 2.0 04-

В наявності
Код товару:
8037272569
9771,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 1K0.145.803 F
Виробник деталей NRF
Номери замінних деталей 96619, 30199, 1K0.145.803 F, 1K0.145.803 G
Тип автомобіля Легкові автомобілі
Опис

НОВИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖувач ІНТЕРКУЛЕР AUDI A3 ALTEA LEON OCTAVIA PASSAT B6 GOLF V JETTA TOURAN 2.0 04- NRF

INTERCOOLER A3 LEON TOLEDO OCTAVIA 1.9 2.0 04- Producent części NRF

NRF пропонує найякісніші алюмінієві радіатори для більшості марок легкових і комерційних автомобілів на європейському ринку. Усі охолоджувачі виробляються відповідно до найвищих стандартів якості ISO 9001, TS 16949. Незалежно від того, чи потрібні вам серцевини з плоскими ребрами, серпантинні серцевини, повні охолоджувачі чи нагрівачі, ви завжди знайдете продукт найвищої якості в NRF.

Радіатори NRF в основному використовуються в автомобільній промисловості, оскільки компанія виробляє запчастини для вантажівок і легкових автомобілів. Але охолоджувачі NRF також успішно використовуються в інших секторах. У Центрі досліджень і розробок системи NRF піддаються детальним тестам, завдяки чому ми гарантуємо їх оптимальну функціональність.

ОРИГІНАЛЬНИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ (ІНТЕРКУЛЕР) ВІД ГОЛЛАНДСЬКОЇ КОМПАНІЇ NRF (ЗАВОДСЬКА ЗБІРКА В АВТОМОБІЛЯХ ДЛЯ ПЕРШОЇ СБОРИ)

Ціна в магазині 590 злотих

INTERCOOLER A3 LEON TOLEDO OCTAVIA 1.9 2.0 04-
INTERCOOLER A3 LEON TOLEDO OCTAVIA 1.9 2.0 04- Typ samochodu Samochody osobowe

ЗАСТОСУВАННЯ:

Виробник Модель Об’єм Паливо Кондиціонер Трансмісія Двигун КВт HP Рік

  • AUDI A 3 / S 3 (8P) (03-) 1.9 TDi D + M BLS 77 103 5/2003 ->
  • AUDI A 3 / S 3 (8P) (03-) 2.0 TDi D + M/A BMM 103 138 5/2003 ->
  • AUDI A 3 / S 3 (8P) (03-) 2.0 TDi D - M/A BMM 103 138 5/2003 ->
  • SEAT ALTEA (5P) (04-) 1.9 TDi D +/- M/A BLS 77 103 9/2005 ->
  • SEAT ALTEA (5P) (04-) 2.0 TDi D +/- M/A BMM 103 138 3/2004 ->
  • SEAT LEON (1P1) (05-) 1.9 TDi D +/- M BLS 77 103 9/2005 ->
  • SEAT LEON (1P1) (05 -) 1.9 TDi D +/- A BLS 77 103 9/2005 ->
  • SEAT LEON (1P1) (05-) 2.0 TDi D +/- M/A BMM 103 138 9/2005 ->
  • SEAT TOLEDO III (5P2) (04-) 1.9 TDi D +/- M/A BLS 77 103 4/2004 ->
  • SEAT TOLEDO III (5P2) (04-) 2.0 TDi D +/- M/A BMM 103 138 4/2004 ->
  • SKODA OCTAVIA II (1Z) (04-) 1.9 TDi D +/- M/A BLS 77 103 11/2004 ->
  • SKODA OCTAVIA II (1Z) (04-) 2.0 TDi D +/- M/A BMM 103 138 5/2004 ->
  • SKODA SUPERB II (3T) (08-) 1.9 TDi D +/ - M BLS 77 103 6/2008 ->
  • SKODA SUPERB II (3T) (08-) 2.0 TDi D +/- M/A BMP 103 138 6/2008 ->
  • VOLKSWAGEN CADDY III (2K, 2C) (04-) 1.9 TDi D+/- M/A BLS 77 103 2/2004 ->
  • VOLKSWAGEN CADDY III (2K, 2C) (04-) 1.9 TDi D+/- M/A BSU 55 74 2/2004 ->
  • VOLKSWAGEN CADDY III (2K, 2C) (04-) 2.0 TDI D+/- M/A BMM 103 138 2/2004 ->
  • VOLKSWAGEN EOS (1F) (06-) 2.0 TDi D +/- M/A BMM 103 138 5/2006 ->
  • VOLKSWAGEN GOLF V (1K) (03-)1.9 TDiD +/- M/A BLS 77 103 10/2003 ->
  • VOLKSWAGEN GOLF V (1K) (03-)1.9 TDiD +/- M/A BXJ 66 89 10/2003 ->
  • VOLKSWAGEN GOLF V (1K) (03-)2.0 TDiD +/- M/A BMM 103 138 10/2004 ->
  • VOLKSWAGEN JETTA III (1K2) (05-)1.9 TDiD +/- M/A BLS 77 103 9/2005 ->
  • VOLKSWAGEN JETTA III (1K2) (05- )1.9 TDiD +/- M/A BRM 74 99 9/2005 ->
  • VOLKSWAGEN JETTA III (1K2) (05-)2.0 TDiD +/- M/A BMM 103 138 9/2005 ->
  • VOLKSWAGEN PASSAT B6 (3C2, 3C5) (05-)1.9 TDiD +/- M BLS 77 103 3/2005 ->
  • VOLKSWAGEN PASSAT B6 (3C2, 3C5) (05-)2.0 TDiD +/- M/A BMP 103 138 3/2005 ->
  • VOLKSWAGEN TOURAN (1T1, 1T2) (03-)1.9 TDi D +/- M/A BLS 77 103 2/2003 ->
  • VOLKSWAGEN TOURAN (1T1, 1T2) (03-)1.9 TDi D +/- M/A BXJ 66 89 2/2003 ->
  • VOLKSWAGEN TOURAN (1T1, 1T2) (03-)2.0 TDi D + M/A BMM 103 138 2/2003 ->
  • VOLKSWAGEN TOURAN (1T3) (10-)1.6 TDI D +/- M/A CAYC 77 103 5/ 2010 ->

ТЕХНІЧНІ ДАНІ: 

  •  Розміри (В x Ш x Г): 617 x 404 x 36 мм
  •  OE №: 
  • 1K0.145.803 F
  • 1K0.145.803 G
  • 3C0.145.803 E
  • 3C0145803F
  • 1K0.145.803 R
  •    96619
  • Матеріал: БРЕВЕРЕНИЙ алюміній   
  •  автомобілі з механічною або автоматичною коробкою передач
  • Ілюстративні фотографії
  •  Код товару: 30199 NRF  

Ми продаємо лише паяні (спечені) охолоджувачі з використанням тієї ж технології, що й оригінальний.

РАДІАТОР ЗВАРЕНИЙ ЯК ОРИГІНАЛ ДЛЯ ЦЬОГО АВТО. Плоскі труби.

 Охолоджувачі, виготовлені за технологією спікання

 

Недоліки:

  • відносно висока вартість виробництва (виробництво вимагає дорогого спеціалізованого обладнання, просторих залів, великого досвіду).

Переваги: ​​

  • висока жорсткість і довговічність, що важливо для охолоджувачів дизельних двигунів;
  • велика тепловиділяюча поверхня, оскільки овальні трубки постійно з’єднані з ламелями та алюмінієвими сторонами, які також є основами, до яких кріпляться пластикові бачки радіатора за допомогою гумових прокладок типу «O-ring», менш сприйнятливих до пошкоджень, ніж прокладки, що використовуються при установці механічно складених охолоджувачів.

Остерігайтеся дешевих замінників за підозріло низькими цінами. Пам'ятайте, що поломка в дорозі може обійтися дорожче.

  1. Механічно складані радіатори з круглими трубками

 

Недоліки:

  • невелика поверхня, що безпосередньо випромінює тепло, завдяки круглому поперечному перерізу трубок;
  • низька жорсткість і, отже, значний ризик протікання через вібрацію від двигуна;
  • необхідність використання високоякісних (нестаріючих) ущільнень для труб через дуже важливу роль, яку відіграють ці ущільнення (яку, на жаль, деякі виробники не поважають або через брак досвіду, або в гонитві за мінімально можливим виробництвом вартість).

 

Переваги: ​​

  • низька собівартість (круглі труби дешевше овальних, можна використовувати більш просте, а тому дешевше виробниче обладнання, виробництво можна проводити в невеликих приміщеннях).

Скорочення витрат

Існує ще одна проблема багатьох китайських радіаторів, навіть якщо вони призначені для найменш вимогливих автомобілів. Що ж, через сильну внутрішньокитайську конкуренцію окремі компанії намагаються перемогти своїх конкурентів не якістю, широтою пропозиції чи швидкістю доставки, а ціною. Тому вони скорочують витрати скрізь, де можуть, у тому числі там, де їм це заборонено. Як наслідок, їхні радіатори, порівняно зі встановленими на заводі, часто мають:

  • сердечник зі зменшеною товщиною;
  • менша (навіть на 10-15%) кількість трубок;
  • знижена щільність ламелі.

І це лише ті «економії», які видно неозброєним оком. Цілком ймовірно, що вжито інших заходів, наприклад, зменшення товщини стінок труб або використання дешевших (і, отже, зазвичай нижчої якості) ущільнень. Це пояснює, чому довговічність дешевих кулерів часто вимірюється місяцями, а не роками.

INTERCOOLER A3 LEON TOLEDO OCTAVIA 1.9 2.0 04- Numer katalogowy części 1K0.145.803 F
Scroll To Top