1J0.145.803 N - ІНТЕРКУЛЕР A3 LEON OCTAVIA VW BORA GOLF IV 100KM

1J0.145.803 N - ІНТЕРКУЛЕР A3 LEON OCTAVIA VW BORA GOLF IV 100KM

Що Ви шукаєте?

1J0.145.803 N - ІНТЕРКУЛЕР A3 LEON OCTAVIA VW BORA GOLF IV 100KM

В наявності
Код товару:
8037272404
7707,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 1J0.145.803 N
Виробник деталей NRF
Номери замінних деталей 96679, 30936, 1J0.145.803 N, 1J0.145.803 AB
Тип автомобіля Легкові автомобілі
Опис

НОВИЙ ЗАВАРЕНИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖувач ІНТЕРКУЛЕР A3 LEON OCTAVIA VW BORA GOLF IV 100KM

INTERCOOLER A3 LEON OCTAVIA VW BORA GOLF IV 100KM Producent części NRF

NRF пропонує найякісніші алюмінієві радіатори для більшості марок легкових і комерційних автомобілів на європейському ринку. Усі охолоджувачі виробляються відповідно до найвищих стандартів якості ISO 9001, TS 16949. Незалежно від того, чи потрібні вам серцевини з плоскими ребрами, серпантинні серцевини, повні охолоджувачі чи нагрівачі, ви завжди знайдете продукт найвищої якості в NRF.

Радіатори NRF в основному використовуються в автомобільній промисловості, оскільки компанія виробляє запчастини для вантажівок і легкових автомобілів. Але охолоджувачі NRF також успішно використовуються в інших секторах. У Центрі досліджень і розробок системи NRF піддаються детальним тестам, завдяки чому ми гарантуємо їх оптимальну функціональність.

ОРИГІНАЛЬНИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ (ІНТЕРКУЛЕР) ВІД ГОЛЛАНДСЬКОЇ КОМПАНІЇ NRF (ЗАВОДСЬКА ЗБІРКА В АВТОМОБІЛЯХ ДЛЯ ПЕРШОГО МОНТАЖУ)

Ціна магазину 480 злотих

INTERCOOLER A3 LEON OCTAVIA VW BORA GOLF IV 100KM
INTERCOOLER A3 LEON OCTAVIA VW BORA GOLF IV 100KM Typ samochodu Samochody osobowe

ЗАСТОСУВАННЯ:

Виробник Модель Об’єм Паливо Кондиціонер Трансмісія Двигун КВт HP Рік

  • AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.9 TDi D +/- M/A AXR 74 99 9/1996 ->
  • SEAT LEON (1M1) (99-) 1.9 TDi D +/- M AXR 74 99 5/2003 ->
  • SEAT TOLEDO II (1M2) (98-) 1.9 TDi D +/- M AXR 74 99 5/2003 ->
  • SKODA OCTAVIA I (1U) (96-) 1.9 TDi D +/- M/A AXR 74 99 10/1996 ->
  • SKODA OCTAVIA I TOUR (1U) (04-) 1.9 TDi D +/- M/A AXR 74 99 10/1996 ->
  • VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.9 TDi D +/- M/A AXR 74 99 9/1998 ->
  • VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) ) ) (97-) 1.9 TDi D +/- M/A AXR 74 99 5/2001 ->

ТЕХНІЧНІ ДАНІ: 

  •  Розміри (В x Ш x Г): 189 x 183 x 64 мм
  •  Номер OE:
    • 1J0.145.803 N
    • 1J0.145.803 AB
    • 1J0145803D
    • 1J0145803L
    • 1J0145805E
    •   96679
    • Матеріал: БРЕВЕРЕНИЙ алюміній   
    •  автомобілі з механічною або автоматичною коробкою передач
    • Датчик Fi 12
    • Ілюстративні фотографії
    •  Код товару: 30936 NRF

    Ми продаємо лише паяні (спечені) охолоджувачі з використанням тієї ж технології, що й оригінальний.

    РАДІАТОР ЗВАРЕНИЙ ЯК ОРИГІНАЛ ДЛЯ ЦЬОГО АВТО. Плоскі труби.

     Охолоджувачі, виготовлені за технологією спікання

     

    Недоліки:

    • відносно висока вартість виробництва (виробництво вимагає дорогого спеціалізованого обладнання, просторих залів, великого досвіду).

    Переваги: ​​

    • висока жорсткість і довговічність, що важливо для охолоджувачів дизельних двигунів;
    • велика тепловиділяюча поверхня, оскільки овальні трубки постійно з’єднані з ламелями та алюмінієвими сторонами, які також є основами, до яких кріпляться пластикові бачки радіатора за допомогою гумових прокладок типу «O-ring», менш сприйнятливих до пошкоджень, ніж прокладки, що використовуються при установці механічно складених охолоджувачів.

    Остерігайтеся дешевих замінників за підозріло низькими цінами. Пам'ятайте, що поломка в дорозі може обійтися дорожче.

    1. Механічно складані радіатори з круглими трубками

     

    Недоліки:

    • невелика поверхня, що безпосередньо випромінює тепло, завдяки круглому поперечному перерізу трубок;
    • низька жорсткість і, отже, значний ризик протікання через вібрацію від двигуна;
    • необхідність використання високоякісних (нестаріючих) ущільнень для труб через дуже важливу роль, яку відіграють ці ущільнення (яку, на жаль, деякі виробники не поважають або через брак досвіду, або в гонитві за мінімально можливим виробництвом вартість).

     

    Переваги: ​​

    • низька собівартість (круглі труби дешевше овальних, можна використовувати більш просте, а тому дешевше виробниче обладнання, виробництво можна проводити в невеликих приміщеннях).

    Скорочення витрат

    Існує ще одна проблема багатьох китайських радіаторів, навіть якщо вони призначені для найменш вимогливих автомобілів. Через сильну внутрішньокитайську конкуренцію окремі компанії намагаються перемогти своїх конкурентів не якістю, широтою пропозиції чи швидкістю доставки, а ціною. Тому вони скорочують витрати скрізь, де можуть, у тому числі там, де їм це заборонено. Як наслідок, їхні радіатори, порівняно зі встановленими на заводі, часто мають:

    • сердечник зі зменшеною товщиною;
    • менша (навіть на 10-15%) кількість трубок;
    • знижена щільність ламелі.

    І це лише ті «економії», які видно неозброєним оком. Звичайно, можна припустити, що вживаються інші заходи, такі як зменшення товщини стінок труб або використання дешевших (і тому зазвичай менш якісних) ущільнень. Це пояснює, чому довговічність дешевих кулерів часто вимірюється місяцями, а не роками.

    INTERCOOLER A3 LEON OCTAVIA VW BORA GOLF IV 100KM Numer katalogowy części 1J0.145.803 N
    Scroll To Top