19-3229 - ГАЛЬМІВНИЙ БАРАБАН MITSUBISHI COLT 1.1-1.5 DI-D 04-12

19-3229 - ГАЛЬМІВНИЙ БАРАБАН MITSUBISHI COLT 1.1-1.5 DI-D 04-12

Що Ви шукаєте?

19-3229 - ГАЛЬМІВНИЙ БАРАБАН MITSUBISHI COLT 1.1-1.5 DI-D 04-12

В наявності
Код товару:
15468750530
3637,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 19-3229
Опис

ГАЛЬМІВНИЙ БАРАБАН MITSUBISHI COLT 1.1-1.5 DI-D 04-12

Введіть VIN :)

В одній моделі автомобіля можуть бути різні варіанти деталей.

У разі невпевненості щодо правильності вибору рекомендується перевірити номер VIN.

Введіть VIN :)

Технічні дані

Сторона встановлення: Задня вісь

Внутрішня висота гальмівного барабана [мм]: 47

Загальна висота гальмівного барабана [мм]: 57,5 ​​

Діаметр центруючого отвору [мм]: 69

Зовнішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 219

Про розташування отворів [мм]: 114,3

Кількість отворів: 4

Максимальна величина ковзання барабана [мм]: 204,4

Внутрішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 203

 

 

BĘBNY HAMULCOWE MITSUBISHI COLT 1,1-1,5 DI-D 04-12
  • Сторона встановлення: Задня вісь
  • Внутрішня висота гальмівного барабана [мм]: 47
  • Загальна висота гальмівного барабана [мм]: 57,5 ​​
  • Діаметр центруючого отвору [мм]: 69
  • Зовнішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 219
  • Розташування отворів O [мм]: 114,3
  • Кількість отворів: 4
  • Максимальна величина ковзання барабана [мм]: 204,4
  • Внутрішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 203

Номери OEM

MITSUBISHI: 4615A012

SMART: 454 423 01 01, A 454 423 01 01

 

 

Еквіваленти

A.B.S.: 3423S

ASHIKI BY PALIDIUM: C01502

BLUE PRINT: ADC44715

BORG & BECK: BBR7235

BOSCH: 0 986 477 235

ГАЛЬМОВА ТЕХНІКА: DR962448

DELPHI: BF529

ФЕРОДО: FDR329814

FTE: BT1049

HELLA: 8DT 355 303-041

HELLA PAGID: 8DT 355 303-041

HERTH+BUSS JAKOPARTS: J3405014

ЧАСТИНИ KAVO: BD5865

КАВА: 7D0688

LPR: 7D0688

МЕТЕЛЛІ: 18-0409

MGA: T7621

NIPPARTS: N3400516

NK: 253016

TEXTAR: 94044200

TRISCAN: 812042209

TRW: DB4443

 

 

Легкові автомобілі

MITSUBISHI: COLT VI (Z3_A, Z2_A)

SMART: FORFOUR (454)

 

 

Scroll To Top