1751.2.247.359 - Интеркулер BMW 5 E39 520d 525d 530d 7 E38 730D

1751.2.247.359 - Интеркулер BMW 5 E39 520d 525d 530d 7 E38 730D

Що Ви шукаєте?

1751.2.247.359 - Интеркулер BMW 5 E39 520d 525d 530d 7 E38 730D

В наявності
Код товару:
7800002941
7871,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 1751.2.247.359
Номери замінних деталей 2.247.359, 30129, 96726,
Опис
новый интеркулер воздушный охладитель BMW 5 E39 520d 525d 7 E38 730d "TERMPOL" - RUSSIAN BRAND - HIGH QUALITY AT AN AFFORDABLE PRICE

TermPol offers the highest quality aluminum radiators for most brands of passenger cars and delivery vans on the European market. все кулеры изготовлены в соответствии с самыми высокими стандартами качества ISO 9001, TS 16949. Regardless of whether you need flat fin cores, серпантин cores, complete coolers or heaters, you will always find the highest quality product in the TermPol brand. Each cooler is protected by the manufacturer (Голограмма with the logo)

ORIGINAL AIR COOLER (ОХЛАДИТЕЛЬ) для того, ЧТОБЫ POLISH BRAND TERMPOL is a (QUALITY GUARANTEE). кулеры подходят без каких-либо модификаций. We assemble them ourselves so we can guarantee 100% высокое качество.

The store price is 510 РУБЛЕЙ

APPLICATION:

Manufacturer Model Capacity Fuel A / C Transmission Engine кВт HP Year

ALPINA D10 (E39) 3.0 BITURBO D + M / A M57D30 (306DE1) 180 241 8/1998 ->

BMW 5 E39 (95-) 520 d D + M M47D20 (204D1) 9/1998 - >

BMW 5 E39 (95-) 520 d D - M M47D20 (204D1) 9/1998- >

BMW 5 E39 (95-) 525 d D + M / A M57D25 (256D1) 9/1998 - >

BMW 5 E39 (95-) 525 d D - M / A M57D25 (256D1) 9/1998- >

BMW 5 E39 (95-) 530 d D + M / A M57D30 (306D1) 8/1998 - >

BMW 7 E38 (94-) 730 d D +/- M / A M57D30 (306D1) 9/1998 - >

BMW 7 E38 (94-) 740 d D +/- M / A M67D39 (398D1) 9/1998 - >

< / div > < div class="text" >

технические данные:

<улей>
  • Dimensions (в х Ш х г): 54.0 x 97 x 85 мм
  • OE No .:
  • 1751.2.247.359
  • 2,247,359
  • 817877
  • 30129 NRF
  • материал: SOLDERED aluminum
  • cars with manual or automatic transmission
  • Cars with or without Air conditioning
  • Real photos
  • код продукта: 96726 Feb TP
  • На этом аукционе мы продаем кулеры под пайку (спеченные) , в одной и той же технологии, что и оригинальная.

    A SOLDERED COOLER AS ORIGINAL for THIS CAR.

    Coolers manufactured using sintering technology

    Defects:

    <улей>
  • relatively high production costs (production requires expensive, specialized equipment, spacious halls, extensive experience).

    Benefits:

    <улей>
  • high stiffness and strength, which is essential in the case of diesel engine coolers;
  • large heat-dissipating surface, as the oval tubes are permanently кабальный with the lamellas and with the aluminum sides, which are also the bases, to which the plastic cooler tanks are attached with the use of rubber O-rings, less susceptible to damage than the seals used during the assembly of folding coolers механически.

    Watch out for cheap replacements at suspiciously low prices. помните , что авария на дороге может быть дороже.

    1. Mechanically folded heators with round tubes

    Defects:

    <улей>
  • a small surface directly radiating heat due to the round cross-section of the pipes;
  • low stiffness and thus a significant risk of leakage caused by vibrations coming from the engine;
  • необходимо использовать высококачественные (нестареющие) трубы gaskets due to very important role these gaskets play (which, unfortunately, some manufacturers not respect either due to inexperience or in pursuit of the lowest production cost).

    Benefits:

    <улей>
  • low production cost (round tubes are cheaper than oval ones, simpler, and therefore cheaper production equipment can be used, production can be carried out in small rooms).

    Cost cutting

    существует еще одна проблема со многими китайскими теплоотводами, даже если они усилены для самых востребованных автомобилей. Благодаря сильному внутреннему китайскому соревнованию, отдельные компании стараются бить своих конкурентов не с качеством, хлебом или скоростью доставки, но с ценой. Так что они могут сократить расходы, включая, где это запрещено так. As a result, their coolers, compared to factory-installed ones, often have:

    <улей>
  • core with reduced thickness;
  • smaller (even by 10-15%) number of tubes;
  • reduced ламинат density.

    And these are just the "savings" that can be seen with the naked eye. С вероятностной борьбой на нем, это может быть подтверждено тем, что другие тоже были сделаны, так как, например, уменьшают толщину стен труб или использование дешевых (therefore usually inferior in terms of quality) прокладок. Это объясняет, почему долговечность дешевых кулеров часто приходится считать месяцами, а не годами.