1673687 - ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ FORD FOCUS II C-MAX KUGA 2007-

1673687 - ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ FORD FOCUS II C-MAX KUGA 2007-

Що Ви шукаєте?

1673687 - ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ FORD FOCUS II C-MAX KUGA 2007-

В наявності
Код товару:
7846102541
5313,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 1673687
Виробник деталей Termpol
Номери замінних деталей 1421281, 1352448, 96481
Тип автомобіля Легкові автомобілі
Опис

НОВИЙ ІНТЕРКУЛЕР ПОВІТРЯ ОХОЛОДЖЕННЯ FORD FOCUS II C-MAX KUGA 2007- НОВИЙ

" ТЕРМПОЛЬ " - ПОЛЬСЬКИЙ БРЕНД - ВИСОКА ЯКІСТЬ ЗА ДОСТУПНОЮ ЦІНОЮ

CHŁODNICA POWIETRZA FORD FOCUS II C-MAX KUGA 2007- Producent części Termpol

ТермПол пропонує найякісніші алюмінієві радіатори для більшості марок легкових автомобілів і мікроавтобусів на європейському ринку. Усі кулери виготовляються відповідно до найвищих стандартів якості ISO 9001, TS 16949. Незалежно від того, чи потрібні вам серцевини Flat Fin, серпантинні серцевини, повні кулери чи нагрівачі, ви завжди знайдете продукт найвищої якості у бренду TermPol. Кожен кулер захищений виробником (голограма з логом)

ОРИГІНАЛЬНИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖувач (ІНТЕРКУЛЕР) ПОЛЬСЬКОЇ МАРКИ TERMPOL є (ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ). Кулери підходять без доробок. Ми збираємо їх самостійно, тому можемо гарантувати 100% високу якість.

Ціна магазину 350 злотих

CHŁODNICA POWIETRZA FORD FOCUS II C-MAX KUGA 2007-

ТЕХНІЧНІ ДАНІ:

  • Розміри (В x Ш x Г): 655 x 157 x 40 мм
  • OE №:
  • 1673687
  • 1421281
  • 1352448
  • 8V619L440AC
  • 1569650
  • 8V619L440AB
  • 4M5H9L440LA
  • 4M5H9L440LB
  • 1539581
  • 30906 NRF
  • Матеріал: ВАРЕНИЙ алюміній
  • автомобілі з механічною або автоматичною коробкою передач
  • Автомобілі з кондиціонером або без
  • Реальні фото
  • Код продукту: 96481 Feb TP
CHŁODNICA POWIETRZA FORD FOCUS II C-MAX KUGA 2007- Typ samochodu Samochody osobowe
CHŁODNICA POWIETRZA FORD FOCUS II C-MAX KUGA 2007- Jakość części (zgodnie z GVO) P - zamiennik o jakości porównywalnej do oryginału

На цьому аукціоні ми продаємо паяні (спечені) радіатори за тією ж технологією, що і оригінальний.

РАДІАТОР ЗВАРЕНИЙ ЯК ОРИГІНАЛ ДЛЯ ЦЬОГО АВТО.

 Охолоджувачі, виготовлені за технологією спікання

 

Недоліки:

  • відносно висока вартість виробництва (виробництво вимагає дорогого спеціалізованого обладнання, просторих залів, великого досвіду).

Переваги: ​​

  • висока жорсткість і довговічність, що важливо для охолоджувачів дизельних двигунів;
  • велика тепловиділяюча поверхня, оскільки овальні трубки постійно з’єднані з ламелями та алюмінієвими сторонами, які також є основами, до яких кріпляться пластикові бачки радіатора за допомогою гумових прокладок типу «O-ring», менш сприйнятливих до пошкоджень, ніж прокладки, що використовуються при установці механічно складених охолоджувачів.

Остерігайтеся дешевих замінників за підозріло низькими цінами. Пам'ятайте, що поломка в дорозі може обійтися дорожче.

  1. Механічно складані радіатори з круглими трубками

 

Недоліки:

  • невелика поверхня, що безпосередньо випромінює тепло, завдяки круглому поперечному перерізу трубок;
  • низька жорсткість і, отже, значний ризик протікання через вібрацію від двигуна;
  • необхідність використання високоякісних (нестаріючих) ущільнень для труб через дуже важливу роль, яку відіграють ці ущільнення (яку, на жаль, деякі виробники не поважають або через брак досвіду, або в гонитві за мінімально можливим виробництвом вартість).

 

Переваги: ​​

  • низька собівартість (круглі труби дешевше овальних, можна використовувати більш просте, а тому дешевше виробниче обладнання, виробництво можна проводити в невеликих приміщеннях).

Скорочення витрат

Існує ще одна проблема багатьох китайських радіаторів, навіть якщо вони призначені для найменш вимогливих автомобілів. Що ж, через сильну внутрішньокитайську конкуренцію окремі компанії намагаються перемогти своїх конкурентів не якістю, широтою пропозиції чи швидкістю доставки, а ціною. Тому вони скорочують витрати скрізь, де можуть, у тому числі там, де їм це заборонено. Як наслідок, їхні радіатори, порівняно зі встановленими на заводі, часто мають:

  • сердечник зі зменшеною товщиною;
  • менша (навіть на 10-15%) кількість трубок;
  • знижена щільність ламелі.

І це лише ті «економії», які видно неозброєним оком. Звичайно, можна припустити, що вживаються інші заходи, такі як зменшення товщини стінок труб або використання дешевших (і, отже, зазвичай менш якісних) ущільнень. Це пояснює, чому довговічність дешевих кулерів часто вимірюється місяцями, а не роками.

CHŁODNICA POWIETRZA FORD FOCUS II C-MAX KUGA 2007- Numer katalogowy części 1673687
Scroll To Top