1619230082611 - DKD РК - СПІДОМЕТР РЕГУЛЬОВАНИЙ LIN KOMAZAC

1619230082611 - DKD РК - СПІДОМЕТР РЕГУЛЬОВАНИЙ LIN KOMAZAC

Що Ви шукаєте?

1619230082611 - DKD РК - СПІДОМЕТР РЕГУЛЬОВАНИЙ LIN KOMAZAC

В наявності
Код товару:
15336508655
4087,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 1619230082611
Опис

функція:

1. Відповідний контролер: нова версія спідометра створена для контролерів Votol, оскільки протоколи зв'язку повинні збігатися.

2. Регульований зв'язок: Цей спідометр підтримує зв'язок LIN/CAN-BUS, обидва з яких дозволяють контролеру взаємодіяти зі спідометром для відображення напруги акумулятора.

3. Міцні матеріали: спідометр виготовлений з високоякісних матеріалів і вишуканого майстерності, забезпечуючи високу міцність і водонепроникність, забезпечуючи кращий захист внутрішнього ланцюга, що робить його більш міцним.

4. Чіткий дисплей: дозволяє легко переглядати швидкість електричного скутера, передачу, режим, освітлення та інші основні стани, високу яскравість, щоб переконатися, що він чітко відображається вночі, підвищуючи безпеку водіння.

5. Проста установка: установка проста, не вимагає складних операцій та інструментів, заощаджуючи час і зусилля. Позбавтеся від клопоту при установці.

специфікація:

тип товару: РК-спідометр DKD

функція:

РК-спідометр DKD, регульований

дисплей: шестерні D,N,R,P,1,2,3,S, струм батареї x10

щоб отримати швидкість, ми рекомендуємо наступні налаштування за замовчуванням (щоб відповідати компоненту QS138 3 кВт 12 дюймів)

розмір колеса: 130/70-12

кількість полюсів: 5

коефіцієнт передачі: 1:4,77

напруга: 72 в < /P>

до дисплея контролера votol у Зв'язку Lin контролер може бути підключений до спідометра для відображення напруги батареї.

061(DKD) налаштування функції

1. Прилад автоматично ідентифікує пропуск першої лінії і Can контролера, а пропуск першої лінії обмежений пропуском першої лінії LANDE і протоколом can

перша лінія і CAN не можуть бути розпізнані один одним під час нормальної роботи, обмежуючись тільки автоматичним розпізнаванням на багажнику

2. Функція налаштування

ліва кнопка для регулювання даних, Права кнопка для переміщення, Довга права кнопка для виходу

Натисніть і утримуйте ліву кнопку для живлення інструменту для входу в інтерфейс налаштування пароля, який відображає CC--, натисніть ліву кнопку для введення пароля, а права кнопка для переміщення

пароль 153 встановіть схему, Кількість полюсів, зсув, блок мм за замовчуванням CC 1413, після налаштування Натисніть і утримуйте праву кнопку для введення висока і низька передача (E, S) і нормальний вибір передач, -2-висока передача, -0-нормальний дисплей передач

пароль 372, Очистити Odo, обмежена 3 рази

пароль 856, Виберіть діапазон 60 в, 72 в, 96 в, 48 в, синхронно з кількістю осередків, літієва батарея автоматично приймає soc, автоматично перемикається, літієва батарея змінюється на батарею, повинна бути повторно включена

пароль 879, постійна калібрування напруги, 60.0 V, 72.0 V, 96.0 v, 48.0 V, відповідні налаштування

встановіть зміщення за замовчуванням RU 28-08, номер полюса 28,08

код 824, самозалібрування вхідної напруги

код 974, Налаштування циклу миль

пароль 928, вогні d,вогні N вимкнені налаштування,в деяких потрібно тільки РК-дисплей,який можна відключити

список пакетів:

1 x екран дисплея

Примітка:

У зв'язку lin контролер може бути підключений до спідометра для відображення напруги батареї. У зв'язку з CAN BUS контролер також може бути зіставлений зі спідометром (протокол SIAECOSYS CAN), І якщо протокол батареї відповідає спідометру, відображається повідомлення soc батареї. В іншому випадку спідометр буде постійно вказувати на відсутність харчування. Тому, якщо клієнт не може запастися батареями для шини CAN&#8209;, ми рекомендуємо використовувати спідометр в якості комунікаційної версії lin.

Scroll To Top