Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 1610220081612 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 1610220081612 |
Функція:
1. Велика дальність: дистанційне перемикання автомобільного акумулятора, вимикання системи живлення автомобіля за допомогою дистанційного керування, відстань керування 160 футів/48,78 м.
2. Зручно та просто: цей дистанційний електромагнітний вимикач батареї дозволяє перемістити курок з-під капота в руку.
3. Робоча напруга: дистанційний перемикач живлення 12 В, діапазон робочої напруги 11-15 В, підходить для більшості автомобілів, невеликих вантажівок, сільськогосподарських транспортних засобів тощо.
4. Низьке енергоспоживання: Вимикач споживає 5 мА в режимі очікування і близько 3 Вт, коли вимикач працює, що є більш енергозберігаючим, ніж у нових автомобілях.
5. Стабільна робота: зовнішня антена робить сигнал далі та сильнішим. Тільки при включенні/вимиканні акумулятора двигун не запускається. Проект вимкнено за умовчанням.
Специфікація:
Тип елемента: дистанційний перемикач батареї
Матеріал: ABS, мідь, срібло
Модель батареї: CR2016 x 1 (вбудована)
Ємність акумулятора: 75mAh
Робоча напруга: DC11-15V
Номінальний струм: 200A
Пусковий струм: 360A (менше десяти секунд )
Струм у режимі очікування: 0,005 A
Розмір перемикача: приблизно 45 x 45 x 45 мм/1,77 x 1,77 x 1,77 дюйма
Список пакетів: <. /p>
2 x пульт дистанційного керування
1 x головний вимикач живлення
1 x мідна клема
2 x затискач для акумулятора
1 мідний адаптер
Примітка:
1. Після встановлення, коли перемикач реле ввімкнено, споживання енергії акумулятора збільшиться. Виходячи з автомобіля, слід вчасно вимкнути основне живлення за допомогою пульта дистанційного керування, щоб уникнути втрати електроенергії через надмірне споживання електроенергії та неможливості запуску. 2: Оскільки відключення живлення всього автомобіля призведе до непрацювання сигналізації, бортового комп’ютера тощо, будь ласка, переконайтеся, що після відключення живлення немає ніякого ефекту. 3: Під час звичайної їзди не відключайте реле, щоб не збільшити напругу генератора та не пошкодити електроприлади автомобіля.
Спосіб встановлення: 1: червоний провід під’єднується до позитивного полюса батареї, а чорний провід – до негативного полюса батареї. Це джерело живлення перемикача, а перемикач дистанційного керування споживає дуже мало енергії. 2: Дві великі клеми на релейному вимикачі є головним вимикачем. Одна вхідна лінія та одна вихідна лінія, у випадковому порядку, діють як увімкнено та вимкнено. 3: Під час керування ввімкненням і вимкненням негативного полюса великий контакт під’єднується до негативного полюса батареї, а великий контакт під’єднується до негативного полюса акумулятора (позитивний полюс також однаковий).