059145715F BV50-0054 - Турбіна Audi A8 3.0 TDI + 500

059145715F BV50-0054 - Турбіна Audi A8 3.0 TDI + 500

Що Ви шукаєте?

059145715F BV50-0054 - Турбіна Audi A8 3.0 TDI + 500

В наявності
Код товару:
13458223572
22880,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Номер за каталогом 059145715F BV50-0054
Номери замінних деталей 059145702F 059145702H, 059145702L 059145702Q, 059145702M 059145702R, 059145702S 059145702L, 059145715F BV50-0050, 5304 970 0035 53049700035, 5304 970 0043 53049700043, 5304 970 0045 53049700045, 5304 970 0050 53049700050, 5304 970 0054 53049700054,
Оригінальний номер деталі 059145702L 059145702Q, 059145715F BV50-0050, 5304 970 0035 53049700035, 5304 970 0043 53049700043, 5304 970 0045 53049700045, 5304 970 0050 53049700050, 5304 970 0054 53049700054, BV50-0050 059145702M 059145702R, BV50-050 059145702S 059145702L, BV50-054 0
Опис
турбіна Audi A8 3.0 TDI

як замовити?

скористайтеся однією з доступних форм оформлення замовлення, подробиці на вкладці внизу сторінки.

причина < /h2 >
  • з вашої вихлопної системи виходять сині клуби диму або чорний дим?
  • автомобіль видає всілякі дивні звуки?
  • немає потужності автомобіля ?< /B>

у нас є рішення для цього!

відновлені турбокомпресори-це  бюджетне рішення проблеми  у вашому автомобілі. Вартість нового турбокомпресора коливається в межах від 3 000 зл до 7 000 зл. Часто оригінали від виробника просто недоступні або доводиться чекати навіть кілька місяців для доставки. У свою чергу, покупка вживаного пов'язана з ризиком короткої функціональності, а ціна часто навіть не перевищує вартість відновленого продукту. Таким чином, використовуючи рішення регенерації  Ви отримуєте до 2 000 зл  І ви впевнені, що на відміну від використаного ви проїдете кілька сотень тисяч кілометрів без необхідності заміни.

безпека

ми також знаємо, що ідеальних продуктів не існує. з нами ви будете почувати себе в безпеці. на наші продукти ви завжди отримаєте гарантію на 2 роки завдяки цьому у вас є наша підтримка.

не можете знайти турбокомпресор, який вас цікавить?

пишіть, і ми допоможемо і створимо пропозицію спеціально для вас. Ми співпрацюємо з автосервісами та автомобільними магазинами.

довіра

перебуваючи в безвихідній ситуації, проїхати кілька кілометрів з несправним турбокомпресором можливо, але позбавлене комфорту водіння і, перш за все, безпеки.

нам довіряють понад 6000 клієнтів. У нас більше 15 років досвіду регенерації турбокомпресорів завдяки цьому у вас є впевненість в тому, що придбані деталі повністю відповідають вашим очікуванням.

для відновлення турбокомпресора ми використовуємо компоненти найвищої якості, а не дешеві китайські заміни.

відновлення турбокомпресора полягає в наступному:

  • розбирання турбіни на перші частини
  • очищення кожного з компонентів від забруднень і мастильних матеріалів
  • заміна зношених деталей на нові оригінальні деталі KODE
  • перевірка сердечника на балансувальному верстаті
  • збірка турбокомпресора
  • регулювання змінної геометрії
установка деталей

в в одній моделі, двигуні і щорічнику автомобіля, виробник міг використовувати різні конструктивні рішення для одного і того ж вузла.

ми рекомендуємо перевірити номер турбокомпресора на паспортній табличці

Якщо ви не впевнені на 100%, ми рекомендуємо вам відправити номер кузова (VIN) з реєстраційного посвідчення (17 знаків) перед покупкою, щоб правильно перевірити відповідність деталей вашому автомобілю.

що таке турбокомпресор?

турбокомпресор , зазвичай званий турбіною, являє собою пару роторів, посаджених на загальний вал. Перший ротор приводиться в рух вихлопними газами двигуна, другий використовує привід для стиснення повітря, що всмоктується в циліндри. Одночасне збільшення об'єму повітря і дози палива, що надходить для спалювання, збільшує потужність, що генерується двигуном.

робота турбокомпресора відбувається в дуже складних умовах. Її довговічність багато в чому залежить від консистенції, якості і тиску змащуючого її масла, а також експлуатації відповідно до рекомендацій виробника. На експлуатацію і несправності турбокомпресора вказують шуми, що виходять від нього, зниження потужності двигуна в діапазоні оборотів компресора, димлення синім або чорним кольором, а також витоку масла з боку турбіни і його надмірний знос.