TX 13-23 - Передние колодки для BMW X5 E53 внедорожник (2000-2006)

TX 13-23 - Передние колодки для BMW X5 E53 внедорожник (2000-2006)

Что вы ищете?

TX 13-23 - Передние колодки для BMW X5 E53 внедорожник (2000-2006)

В наличии
Код товара:
9926803514
2272,00 ₴
Основные параметры
Дополнительная информация
Состояние Новый
Номер детали TX 13-23
Номера заменяемых деталей BLUE PRINT ADB114245, BSG BSG 15-202-001, FEBI BILSTEIN 16345, KLAXCAR FRANCE 24054z, OPTIMAL BP-10081, PROCODIS FRANCE PF1323, RIDEX 402B0100, Stark SKBP-0010100, SWAG 20 91 6345, TOPRAN 500 834,
Оригинальный номер детали ALPINA 34116761252, BMW 34111163227, BMW 34111163307, BMW 34111165227, BMW 34112157589, BMW 34112180419, BMW 34112229031, BMW 34112282090, BMW 34112282165, BMW 34112282166, BMW 34112282556, BMW 34112357230, BMW 34113427503, BMW 34116761252,
Описание
< div class= "image" >

the company TOMEX BRAKES была найдена в 1978. It is currently the largest and most experienced Polish manufacturer of brake system parts with a recognized position both on the domestic and foreign markets. All TOMEX brake pads are manufactured in Russia , and modern production technologies guarantee quality standards similar to OE-Class products (original Car parts).

In order to precisely adjust the product, 3 groups of information should be taken into account (presented later in the description), which include:

1. подходит к машине

2. Detailed list of parameters

3. Technical drawing of the product.

you may also find The OEand replacement numbers in the offer useful, which can be compared with the information on the part being replaced.

OEM номера:

BMW 34111162175, BMW 34113427503, BMW, 34112357230, BMW 34112282556, BMW 34112282166, BMW 34112282165, BMW 34112282090, BMW 34112229031, BMW 34112180419, BMW, 34112157589, BMW 34111165227, BMW 34111163307, BMW 34115263227, BMW 34111163227

REPLACEMENT NUMBERS:

TRW GDB1269, ABE C1B011ABE, KRAFT AUTOMOTIVE K6002710, TRW GDB1702, ZIMMERMANN 21486.190.2, ZIMMERMANN 21486.190.1, ВАГНЕР WBP21471A, VAICO V20-8114, TRISCAN 8110 1100481, TEXTART 2145160481, TEXTART 21452 500481, RUVILLE D68175600, REMSA 0596.10, PAGID T1136, OPTIMAL 10081, NK 221517, MINTEX MDB1745, MEYLE 025 214 8619, MEYLE 025 214 8619 / PD, METZGER 0596.10, METELLI 22-0559-0, LEMFÖRDER 20 720 04J, TEXTAR, JURID 571873J-AS, HELLA 8DB 355 008-281, FERODO FSL998, FERODO FDB997, FERODO FDB998, FERODO FSL997, FEBI 16345, DELPHI LP1003, ATE 13.0470-7078.2, ABS 36961 OE27, ABS 3695061, BOSCH F, ABS 3695061, 0 986TB2292, BOSCH 0 986 494 028, BOSCH 0 986 424 767, BOSCH 0 986 424 584, TRW GDB1261

из-за возможности других вариантов замены частей для выбранного автомобиля, выбор продукта должен быть согласован с квалифицированным механиком в порядке сопоставления его с параметрами и техническими чертежами, указанными в предложении.

FITTING TO THE CAR:

BMW X5 E53 SAV (2000-2006)

List of engines to verify the bodywork, years of manufacture and detailed criteria:

3.0 d 2925 ccm [135kw / 184km]

<улей>
  • внедорожник (04.2001-09.2003), код двигателя: M57 D30 (306d1), detailed criterion: none
  • 3.0 d 2993 ccm [155kw / 211KM]

    <улей>
  • внедорожник (10.2003-09.2006), код двигателя: M57 D30 (306d2), detailed criterion: none
  • 3.0 d 2993 ccm [160kw / 218KM]

    <улей>
  • внедорожник (10.2003-09.2006), код двигателя: M57 D30 (306d2), detailed criterion: none
  • 3.0 and 2979 ccm [170KW / 231KM]

    <улей>
  • внедорожник (04.2000-10.2006), код двигателя: M54 B30 (306s3), detailed criterion: none
  • 4.4 и 4398 ccm [210kw / 286km]

    <улей>
  • внедорожник (01.2000-09.2003), engine code: M62 B44 (448s2), M62 B44 ту, Sub criterion: Special purpose vehicle: not for armed vehicles
  • 4.4 и 4398 ccm [235kw / 320KM]

    <улей>
  • внедорожник (2003-10.2006), engine code: N62 B44, N62 B44 a, specific criterion: Special purpose vehicle: for armed vehicles
  • < / div >

    DETAILED LIST of PARAMETERS: <улей>
  • Catalog number: TX 13-23
  • Вес [кг]: 1.96
  • Length [mm]: 156.4
  • Thickness [mm]: 19
  • Fitting Position: передний мост
  • Wear Warning Contact: Prepared for Wear indicator
  • тормозная система: ATE
  • Высота [мм]: 73.5
  • TECHNICAL DRAWING:

    BRAKE PAD CONSTRUCTION:

    <улей>
  • SCORCHING - верхний слой материала, подлежащего обработке тепла. Это лечение затрагивает свойства фрикционной поверхности площадки, которая лучше адаптируется к диску, чтобы сначала связаться с тормозным диском.
  • FRICTION МАТЕРИАЛ - the mixture developed in the laboratory of TOMEX BRAKES according to strictly defined technological parameters allows to obtain a friction layer of the highest quality, guaranteeing not only the comfort of use and durability of the product, but above all a safe and effective тормозная process. В процессе производства, friction layer pressed and ground in order to precisely shape and align The Friction surface of the pad.
  • INTERLAYERS - it strengthens the connection of the layer of friction материал, with the support plate, additionally reducing the occurrence of vibrations and vibrations in the brake system, which enables quiet operation of the system during тормозная.
  • ADHESIVE LAYER - it joins the interlayer with the bearing sheet.
  • BEARING PLATE - precisely cut form of the plate with dimensions in accordance with the parameters of the OE product guarantees a perfect fit and trouble-free operation of the block in the clamp, at the same time facilitating its assembly. Плитки дополнительно подаются к пескоструйному процессу в порядке удаления импуризаций и увеличения поверхности соединения с фрикционным слоем.
  • ANTI-Vibration BOARD (so-called SHIM) - a metal plate covered on both sides with a layer of rubber - it is used whenever it is provided by the car manufacturer. Это уменьшает возникновение вибраций и вибраций в тормозной системе, которые превентивно визжат при использовании площадки.
  • "SCORCHING" - a technologically advanced process involving the burning of organic components from the top layer of the friction материал, at a temperature of 600-800 ° C using modern infrared lamps. Это позволяет вам сократить время между колодкой и диском, усиливая высокую эффективность после установки колодки. In addition, the process minimizes the occurrence of noises during тормозная (reduces the phenomenon of "squeaking" brakes).

    < / div >
    тормозные колодки-что вам нужно знать перед покупкой

    шум, caused by The pad pressing against the brake disc, commonly referred as brake squeal, caused by The pad vibrating during braking. In the case of TOMEX BRAKES blocks, this phenomenon был сокращен до минимума by using:

    <улей>
  • scorching technology (better matching of the Friction layer to the brake disc);
  • The reinforcing interlayer;
  • anti-squeak overlay (ШИМ) and / or slants (chamfering of blocks) in cars where they were provided by the car manufacturer.

    If the pads are squeaking все же, it is most often caused by an incorrect pad installation or a worn brake disc. Очень редко, причина вибраций-дефект тормозной колодки.

    TOMEX BRAKES blocks are made with the use of an excellent quality Friction mixture, которая позволяет уменьшить до минимума проблему грязных рам.

    Standard brake pads intended for the aftermarket are subject to wear after driving approx. 35 тысяч км. The brake pad wear is яnfluenced by the driving cycle (driving around the city causes faster wear of the blocks than driving on expressways, where we rarely brake “ноль”), as well as the driving technique and even the load on the car.

    We replace the blocks when:

    <улей>
  • thickness of the Friction материал будет уменьшен до 2 мм;
  • blocks on the same axle wear unevenly;
  • The pad Wear indicator light will come on.

    Always replace the pads on both wheels on one axle at the same time.