TC153 - Delphi TC153 штыри управления рукояткой

TC153 - Delphi TC153 штыри управления рукояткой

Что вы ищете?

TC153 - Delphi TC153 штыри управления рукояткой

В наличии
Код товара:
12029694886
2214,00 ₴
Основные параметры
Дополнительная информация
Состояние Новый
Номер детали TC153
Номера заменяемых деталей ALANKO 10341266, ASMETAL 10FR42, BORG & BECK BBJ5035, ETS 06.BJ.414, FAG 825 0083 10, FIRST LINE FBJ5035, KAWE 8500 710, MONROE L0710, MOOG FD-BJ-0336, NK 5042508, OCAP 0402072, RUVILLE 915213, SKF VKDS 314032, STELLOX 52-10126A-SX, TRISCAN 8500 710,
Оригинальный номер детали FORD 5021429, FORD 6060971, FORD 6110512, FORD 72GB3263A2E, FORD 78GB3263AB, FORD 880X3K209FA,
Описание
Delphi TC153 Control Arm Pins

Below is some information that may also be of interest when choosing a Control arm, wheel suspension Delphi TC153 suspension pins:

a ball bearing is a connecting part that allows the components attached to it to rotate in several planes. Обычно одна часть фиксируется жестко, но вторая часть фиксируется подвижно. Там может быть где угодно от 1 до 4 шариковых подшипников.

It's an integral part that does the hard work under high loads. Теперь шариковые подшипники шагали вперед по своим технологиям, так что они могли бежать за сотнями тысяч километров без замены.

Ball bearing arrangement:

a metal rod or "finger" with a ball tip on one side and a thread on the other. Пылезащитная крышка-это резиновый эластичный элемент, который делает стержень герметичным. Металлический цилиндрический корпус-узкое отверстие на одной стороне, широкое отверстие на другом полимерном лайнере-usually consisting of two parts: the bottom (cup) and the top (stop). Pressure washer-secures The polymer liner. The flattening of the pressure washer. Это essentially the bottom of the ball bearing.

how it works:

As you realized the closed "ball" can rotate in either direction, even if it spins. К цилиндрическому телу прикреплено фиксированное крепление, которое установлено в правых элементах подвески-эта часть не подвижна. Но нитевидный верхний штырь был прикреплен к движущимся частям, поэтому они могут вращаться или поворачиваться на всех.

вы поворачиваете рулевое колесо, оно проходит через рулевую стойку к костяшкам, и вам нужны шарнирные соединения, чтобы сделать его поворот. Это точно работа, которая поддерживает, управляет костяшками пальцев и поддерживает подшипники.

Failure and life:

The life is directly dependent on the polymer liner inside, if it breaks, the metal pin starts to go and finish Off The plastic. Он стучит и щелкает по бамперам и поворотам. Основная причина отказа шарикового подшипника - это мусор пыли. Как только он ломается, песок и грязь immediately попадают в мяч вместе-они действуют на полимер внутри, как абразивный, и металлический шар часть только aggravates the situation, rubbing the sand and dirt particles with force.

Thus, the polymer insert wears out, the "pin" starts to go up and down and in other directions, ie there is a люфт, which just "kills" the support from the inside. Просто стучит и визжит характер одежды внутренней полимерной части.

< / div >

About the manufacturer Delphi:

Delphi is an American corporation that produces auto parts in 33 countries around the world. Каждый год, около 14 000 различных частей доставляются на мировой рынок со всех растений. Delphi Product & Service Solutions focuses exclusively on the aftermarket in Europe with 6,800 distributors.

the offer includes: filters, ECU, shock absorbers, brake parts, sensors, fuel pumps, Air conditioning elements, Steering system elements, Suspension elements, coils and ignition devices.

Drivers note very affordable prices for Delphi parts of medium-high quality. Brakes, shock absorbers, as well as ball joints and wishbones-one of the best in its price range-collect a lot of positive opinions.

In one car model, there may be different variants of parts. In case of uncertainty about the correct selection of parts, verification according to the VIN number is recommended.

Scroll To Top