SR-6240 - РУЛЕВОЙ СТЕРЖЕНЬ SR-6240 555 СДЕЛАНО В ЯПОНИИ

SR-6240 - РУЛЕВОЙ СТЕРЖЕНЬ SR-6240 555 СДЕЛАНО В ЯПОНИИ

Что вы ищете?

SR-6240 - РУЛЕВОЙ СТЕРЖЕНЬ SR-6240 555 СДЕЛАНО В ЯПОНИИ

В наличии
Код товара:
12154839486
2921,00 ₴
Основные параметры
Дополнительная информация
Состояние Новый
Номер детали SR-6240
Номера заменяемых деталей A.B.S. 240447, ASVA 0322-RN1, BLUE PRINT ADH28731, BORG & BECK BTR5067, DJ PARTS DR1041, FEBEST 0322-RN3, FEBI BILSTEIN 42209, FIRST LINE FTR5067, FRAP F3313, GSP S030107, IAP QUALITY PARTS 614-06014, KAVO PARTS STR-2028, NPS H410A36, NTY SDK-HD-017, STEL
Оригинальный номер детали HONDA 53521-S5A-003, HONDA 53521-S6M-003, HONDA 53521-S7A-003,
Описание
< div class= "text" >

рулевой стержень

LEFT RIGHT

Orange, black и red are the distinguishing colors of the 555 brand.

the UNIQUE Box design has not changed since 1960. В год, когда компания Sankei Industry была найдена-владелец 555-й марки.

the number 5 in Japanese stands for "идти". 555 is a constant pursuit of PERFECTION while remembering about our own roots.

Japanese cars are known all over the world for their RELIABILITY. Они путешествовали в любой стране мира по дорогам и пустыне, из тропиков в арктический климат.

Achieve 200,000 km of mileage with your products anywhere in the world-that's the goal of Sankei Industry. When offering SAFETY essential parts, there is no room for half measures or отговорки, only QUALITY графы.

Design and production processes take place only in JAPAN, guaranteeing the highest QUALITY unattainable for всемирно известный European producers.

THREE FIVE - THE LEGEND RETURNS :)

OE NO .: <улей>

  • 53521-S5A-003, 53521-s7a-003
  • DIMENSIONS:

    <улей>
  • Length: 515 мм
  • Gear Side Thread: M14x1.25
  • колесо боковой резьбы: M14x1.5
  • ЗАМЕНА:

    <улей>
  • CTR:
  • SR-6240

    Why is it worth обеспечивать the VIN number of the car when buying?

    по предоставлению VIN number, мы можем проверить 100%, когда приобретенный товар будет пригоден для подаренной модели автомобиля.

    Scroll To Top