GFFI01VA - Cinquecento Seicento Резьбовая Передняя Подвеска

GFFI01VA - Cinquecento Seicento Резьбовая Передняя Подвеска

Что вы ищете?

GFFI01VA - Cinquecento Seicento Резьбовая Передняя Подвеска

В наличии
Код товара:
12012804066
12147,00 ₴
Основные параметры
Дополнительная информация
Состояние Новый
Номер детали GFFI01VA
Описание

FIAT CINQUECENTO AND SEICENTO-TA-TECHNIX THREADED Front SUSPENSION

the subject of the auction is a new, threaded Front axle suspension by this Technix for Fiat Cinquecento (type 170) and Fiat Seicento (type 187) cars. The kit fits all engine versions. <улей>

  • Cinquecento cars, also Sporting and Abarth,
  • Seicento cars, also Sporting and Abarth,
  • Theэтот бренд Technix is well received among Car owners, both heavily tuned and those only with a flair for sports. Та-Technix Suspension elements are popular and recommended for all those who expected improved driving precision and safety, and also pay attention to aesthetic aspects (lowering The body to reduce the space between the wheel and the fender).

    TA-Technix нитку suspensions are widely used in the construction of tuning projects, sports cars, motorsport cars, but also very well in everyday use.

    The biggest advantage of нитку suspensions is the possibility of lowering the body by the expected individual value and adjusting the height of the cavity between the wheels and крылья. Lowering and stiffening the suspension has many positive aspects in terms of safety and improved driving. Жесткость или жесткость подвески зависит от того, насколько низко она установлена, то есть от того, что нижняя подвеска есть, то есть от того, что она есть.

    та-техника амортизаторы используются в резьбовых подвесах ensure a very good adjustment of the operating parameters of unevenness damping and the optimal adjustment of the properties of maintaining wheel adhesion, even at high loads. Высокое качество компонентов из-за того, что амортизаторы сделали все возможное для их длительной и безотказной работы.

    Each kit shipped is not equipped with shock absorber top cushions. Когда вы устанавливаете обе передние и задние стойки, сначала устанавливаете верхний амортизатор. (If these parts on your original suspension are faultless, they can be used. If this is not the case, it is worth getting new upper shock absorber cushions)

    если вы предпочитаете личную коллекцию, мы приглашаем вас к нашим руководителям в Любонь возле Познани.

    Max. нагрузка переднего моста: 610 кг

    the kit includes:

    <улей>
  • 2 нитку front struts with nuts, main and auxiliary springs,
  • covers on the piston rods and front shock absorbers bump stops,
  • purchase documents, warranty.

    Adjustment range up to about-85mm.

    the kit catalog number is: 2x GFFI01VA

    We highly recommend this set.

    We have many years of practical experience in the tuning industry. Мы предоставляем экспертные консультации по техническим деталям, сборке и дорожным ощущениям. Мы имеем дело не только с продажами, но и с сборами и другими модификациями. После закупки деталей, это возможно для их сборки.

    For search engines: hartge, supersprint, E30, IS, BMW CUP, tuning, thread, soil, BBS, BBS RS, VR6, G60, turbo, 16V, Powertec, Leyo Motorsport, Capristo, KW HLS2, римс and drums for twisted римс, Custom wheels, Big Brake, Porsche brakes, Porsche parts and accessories, Zimmermann, 034Motorsport, прокладки, custom, drift, lug nuts, lugnuzz, performance, worthersee, racing, cambery, stance, motorsport, track day, tor poznań, silesia ring, GTI, GTD, R, M2, M3, M4, M5, 1.8 T, R32, R36, VR6T, RS3, RS4, RS6, Lugnuzz, Racing Nuts, Struts и т. д.

  • Scroll To Top