FEB22143 - FEBI BILSTEIN TENSIONER, TIMING BELT 22143
The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Скорее всего в вашем браузере отключён JavaScript.
For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
FEB22143 - FEBI BILSTEIN TENSIONER, TIMING BELT 22143
Основные параметры
Дополнительная информация
Состояние
Новый
Номер детали
FEB22143
Описание
Engine code: B5254S Engine code: B5254T Engine number: 1219753 Engine number: 1266127 Engine number: 1266195 Engine number from: 148582 Tensioner roller control: automatic
<улей>
Item:Tensioner, timing belt
предложение приложений к (quantity): 1 pc
Catalog number: FEB22143
состояние: Original goods, brand new and packed
Technical information for 22143
<улей>
Вес [кг]: 0.454
take the service into account:
< / div >
Caution
<улей>
Engine Code: B5254S
код двигателя: B5254T
Engine number: 1219753
номер двигателя: 1266127
номер двигателя: 1266195
Engine number from: 148582
Tensioner Roller control: automatic
OE codes / Comparison numbers / Replacements
<улей>
AISIN: BTV-005,
AUTEX: 654774,
АВТОКИТ: 03.81596,
AUTOTEAM: A04968,
BREDA LORETT: TOA4014,
Калибр: 00862,
КПБ: 502156,
DAYCO: ATB2618,
FEB22143:,
GATES: T43169,
GATES-AU: T43169,
GATES-MX: T43169,
INA: 533 0119 10,
IPD: 15-3769,
KM International: FI12420,
LYNXauto: PT-1027,
MAXGEAR: 54-0507,
OPTIMAL: 0-N2223,
QUINTON HAZELL: QTT1249,
REPKIT: RKT3312,
RUVILLE: 56530,
SNR: GT355.49,
STELLOX: 03-40523-SX,
SWAG: 55 92 2143,
TREVI AUTOMOTIVE: TD1672,
TRISCAN: 8641 103038,
VOLVO: 9146693,
WILMINK GROUP: WG1253255, WG1430564,
улей>
<улей>
AISIN BTV-005
DAYCO ATB2618
GATES T43169
INA 533 0119 10
MAXGEAR 54-0507
OPTIMAL 0-N2223
QUINTON HAZELL QTT1249
RUVILLE 56530
SNR GT355.49
SWAG 55 92 2143
TRISCAN 8641 103038
Select parts by the TecAlliance catalog, ASO VIN catalog
Check that the part sold in the offer actually corresponds to the part you are looking for. Дополнительная информация может быть связана с тем, что выбранная запасная часть корректируется для вашего автомобиля