dla Subaru Impreza WRX - Подвеска Coilover для Subaru Impreza WRX GDB

dla Subaru Impreza WRX - Подвеска Coilover для Subaru Impreza WRX GDB

Что вы ищете?

dla Subaru Impreza WRX - Подвеска Coilover для Subaru Impreza WRX GDB

В наличии
Код товара:
11276626705
21364,00 ₴
Основные параметры
Дополнительная информация
Состояние Новый
Номер детали dla Subaru Impreza WRX
Описание

Apps:

for Subaru Impreza WRX 2002-2007 GDA GDB

For Subaru Impreza WRX STI 2004 GDA GDB

for Subaru Impreza WRX Bugeye / Blobeye

for Subaru Impreza Outback Sport

For Saab 9-2x 2004 2005

Specifications

Damping Adjustment Type: No.

Adjustable height: Yes

Camber Plates: Front only

высота падения: 0-3 inches

preload spring tension: adjustable;

тип амортизатора: двойная трубка

Front Spring Rate: 9 кг / мм (504 фунтов / дюйм)

задняя пружинная твердость: 7 кг / мм (392 фунта / дюйм)

Upper fasteners: pillow construction,

Quantity: 2pcs front + 2pcs rear as shown!

Blue color

это notice

1. Двойная трубка для более длинного хода и softer initial response.

2. 24 levels of adjustable shock амортизатор - This allows for a perfect adjustment of the койловеров система. Идеально подходит для любой дорожки, дрейфа и быстрой дороги, и может также использоваться для повседневной езды.

3. Independent ride height adjustment decoupled from spring preload, allowing the customer to set the ride height without worrying about the shock stroke.

4. Cushion Top Mount - this design helps combat noise while tuning. Это также улучшает ощущение и реакцию рулевого управления.

5. Все insoles приходят с резиновыми сапогами, чтобы защитить демпфер и держать его в чистоте.

6. Легко установить с помощью правильных инструментов.

7. Анодированные регулируемые фланги и весенние сиденья для легкой регулировки и расширенной службы жизни.

8. Most of the components are made of 6061 aluminum with the addition of T6 for increased hardness - the advantages are excellent strength, and the aluminum helps to reduce weight.

9. Hi spring with tensile strength-less than 600,000 times in continuous test, spring distortion is less than 0.04%. Additionally, a special Surface treatment is intended to improve durability and performance.