1J0.145.803 A - Интеркулер A3 Леон Толедо Бора гольф IV 1.8 Т 1.9

1J0.145.803 A - Интеркулер A3 Леон Толедо Бора гольф IV 1.8 Т 1.9

Что вы ищете?

1J0.145.803 A - Интеркулер A3 Леон Толедо Бора гольф IV 1.8 Т 1.9

В наличии
Код товара:
7800001261
3605,00 ₴
Основные параметры
Дополнительная информация
Состояние Новый
Номер детали 1J0.145.803 A
Номера заменяемых деталей 1J0.145.803 F, 30847, 96847,
Описание
новый воздушный охладитель интеркулер A3 Bora GOLF IV 1.8 T 1.9 TDI "TERMPOL" - RUSSIAN BRAND - HIGH QUALITY AT AN AFFORDABLE PRICE

TermPol offers the highest quality aluminum radiators for most brands of passenger cars and delivery vans on the European market. все кулеры изготовлены в соответствии с самыми высокими стандартами качества ISO 9001, TS 16949. Regardless of whether you need flat fin cores, серпантин cores, complete coolers or heaters, you will always find the highest quality product in the TermPol brand. Each cooler is protected by the manufacturer (Голограмма with the logo)

ORIGINAL AIR COOLER (ОХЛАДИТЕЛЬ) для того, ЧТОБЫ POLISH BRAND TERMPOL is a (QUALITY GUARANTEE). кулеры подходят без каких-либо модификаций. We assemble them ourselves so we can guarantee 100% высокое качество.

The store price is 250 РУБЛЕЙ

APPLICATION:

Manufacturer Model Capacity Fuel A / C Transmission Engine кВт HP Year

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 TG +/- M / A AGU 110 148 9/1996 - >

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 TG +/- M / A AJQ 132 177 9/1996 - >

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96 -) 1.8 TG + / - M / A APP 132 177 9/1996 - >

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 TG +/- M / A AQA 110 148 9/1996 - >

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 TG +/- M / A ARX 110 148 9/1996 - >

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 TG +/- M / A ARY 132 177 9/1996 - >

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 TG + / - M / A ARZ 110 148 9/1996 - >

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 TG +/- M / A AUM 110 148 9/1996 ->

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 TG +/- M / A AUQ 132 177 9/1996 - >

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96 -) 1.9 TDi D + / - M / A AGR 66 89 9/1996- >

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96 -) 1.9 TDi D + / - M / A AHF 81 109 9/1996 ->

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96 -) 1.9 TDi D + / - M / A ALH 66 89 9/1996 ->

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96 -) 1.9 TDi D + / - M / A ASV 81 109 9/1996 - >

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.9 TDi D +/- M / A ASZ 96 129 9/1996 - >

AUDI A 3 / S 3 (8L) (96 -) 1.9 TDi D +/- M / A ATD 74 99 9/1996 - >

SEAT LEON (1M1) (99 -) 1.8 TG + / - M AJQ 132 177 3/2000 - >

SEAT LEON (1M1) (99 -) 1.8 TG + /- M APP 132 177 8/1999 - >

SEAT LEON (1M1) (99 -) 1.8 TG + / - M ARY 132 177 9/2000 - >

SEAT LEON (1M1) (99-) 1.8 TG +/- M AUQ 132 177 9/2000 - >

SEAT TOLEDO II (1M2) (98 -) 1.8 TG + / - M AJQ 132 177 3/2000 - >

SEAT TOLEDO II (1M2) (98 -) 1.8 TG + /- M APP 132 177 8/1999 - >

SEAT TOLEDO II (1M2) (98 -) 1.8 TG + / - M ARY 132 177 9/2000 - >

SEAT TOLEDO II (1M2) (98 -) 1.8 TG + / - M AUQ 132 177 9/2000 - >

SKODA OCTAVIA я (1U) (96-) 1.8 TG + / - M / A AUQ 132 177 4/1999 ->

SKODA OCTAVIA и тур (1U) (04-) 1.8 TG + / - M / A AUQ 132 177 4/1999 ->

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.8 TG +/- M / A AGU 110 148 9/2000 - >

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.8 TG +/- M / A ARX 110 148 9/2000 - >

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.8 TG + / - M / A AUM 110 148 9/2000 - >

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.8 TG + / - M / A AUQ 132 177 5/2002 - >

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99 -) 1.9 TDi D + / - M / A AGR 66 89 10/1998 - >

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99 -) 1.9 TDi D + / - M / A AHF 81 109 9/1998 - >

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99 -) 1.9 TDi D + / - M / A AJM 85 114 11/1998 - >

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99 -) 1.9 TDi D + / - M / A ALH 66 89 9/1998 - >

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99 -) 1.9 TDi D + / - M / A ASV 81 109 5/2000 - >

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99 -) 1.9 TDi D + / - M / A ASZ 96 129 5/2000 - >

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99 -) 1.9 TDi D + / - M / A ATD 74 99 5/2000 - >

VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.9 TDi D +/- M / A AUY 85 114 5/2000 - >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97 -) 1.8 TG + / - M / A AGU 110 148 10/1997 - >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.8 TG +/- M ARZ 110 148 5/1999- >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.8 TG + / - M / A AUM 110 148 9/2000 - >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.8 TG +/- M AUQ 132 177 6/2001 - >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.9 TDi D +/- M / A AAZ 55 74 10/1997 - >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97 -) 1.9 TDi D + / - M / A AGR 66 89 10/1997 - >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97 -) 1.9 TDi D + / - M / A AHF 81 109 10/1997 - >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97 -) 1.9 TDi D + / - M / A AJM 85 114 5/1999 ->

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97 -) 1.9 TDi D + / - M / A ALH 66 89 10/1997 - >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97 -) 1.9 TDi D + / - M / A ASV 81 109 5/2000 - >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97 -) 1.9 TDi D + / - M / A ASZ 96 129 4/2001 - >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97 -) 1.9 TDi D + / - M / A ATD 74 99 2/2000 - >

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.9 TDi D +/- M / A AUY 85 114 1/2000 ->

< div class="text" >

технические данные:

<улей>
  • Dimensions (в х Ш х г): 185 x 188 x 85 мм
  • OE No .:
  • 1j0.145.803 a
  • 1J0.145.803 F
  • 1J0.145.803 G
  • 1J0.145.805 B
  • 1J0.145.805 D
  • 1j0.145.805 H.
  • 1J0.145.803 S.
  • 1J0.145.803 F
  • 1J0.145.803 G
  • 8 МЛ 376 700-704
  • 30847 NRF
  • материал: SOLDERED aluminum
  • cars with manual or automatic transmission
  • Cars with or without Air conditioning
  • Hole for Fi 18 sensor
  • Real photos
  • код продукта: 96847 Feb TP
  • На этом аукционе мы продаем кулеры под пайку (спеченные) , в одной и той же технологии, что и оригинальная.

    A SOLDERED COOLER AS ORIGINAL for THIS CAR. плоские трубки.

    Coolers manufactured using sintering technology

    Defects:

    <улей>
  • relatively high production costs (production requires expensive, specialized equipment, spacious halls, extensive experience).

    Benefits:

    <улей>
  • high stiffness and strength, which is essential in the case of diesel engine coolers;
  • large heat-dissipating surface, as the oval tubes are permanently кабальный with the lamellas and with the aluminum sides, which are also the bases, to which the plastic cooler tanks are attached with the use of rubber O-rings, less susceptible to damage than the seals used during the assembly of folding coolers механически.

    Watch out for cheap replacements at suspiciously low prices. помните , что авария на дороге может быть дороже.

    1. Mechanically folded heators with round tubes

    Defects:

    <улей>
  • a small surface directly radiating heat due to the round cross-section of the pipes;
  • low stiffness and thus a significant risk of leakage caused by vibrations coming from the engine;
  • необходимо использовать высококачественные (нестареющие) трубы gaskets due to very important role these gaskets play (which, unfortunately, some manufacturers not respect either due to inexperience or in pursuit of the lowest production cost).

    Benefits:

    <улей>
  • low production cost (round tubes are cheaper than oval ones, simpler, and therefore cheaper production equipment can be used, production can be carried out in small rooms).

    Cost cutting

    существует еще одна проблема со многими китайскими теплоотводами, даже если они усилены для самых востребованных автомобилей. Благодаря сильному внутреннему китайскому соревнованию, отдельные компании стараются бить своих конкурентов не с качеством, хлебом или скоростью доставки, но с ценой. Так что они могут сократить расходы, включая, где это запрещено так. As a result, their coolers, compared to factory-installed ones, often have:

    <улей>
  • core with reduced thickness;
  • smaller (even by 10-15%) number of tubes;
  • reduced ламинат density.

    And these are just the "savings" that can be seen with the naked eye. С вероятностной борьбой на нем, это может быть подтверждено тем, что другие тоже были сделаны, так как, например, уменьшают толщину стен труб или использование дешевых (therefore usually inferior in terms of quality) прокладок. Это объясняет, почему долговечность дешевых кулеров часто приходится считать месяцами, а не годами.