1231015 - Интеркулер FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004-

1231015 - Интеркулер FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004-

Что вы ищете?

1231015 - Интеркулер FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004-

В наличии
Код товара:
7800002936
5316,00 ₴
Основные параметры
Дополнительная информация
Состояние Новый
Номер детали 1231015
Номера заменяемых деталей 1316496, 30870, 96689,
Описание
новый интеркулер Air COOLER FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004 - "TERMPOL" - RUSSIAN BRAND - HIGH QUALITY AT AN AFFORDABLE PRICE

TermPol offers the highest quality aluminum radiators for most brands of passenger cars and delivery vans on the European market. все кулеры изготовлены в соответствии с самыми высокими стандартами качества ISO 9001, TS 16949. Regardless of whether you need flat fin cores, серпантин cores, complete coolers or heaters, you will always find the highest quality product in the TermPol brand. Each cooler is protected by the manufacturer (Голограмма with the logo)

ORIGINAL AIR COOLER (ОХЛАДИТЕЛЬ) для того, ЧТОБЫ POLISH BRAND TERMPOL is a (QUALITY GUARANTEE). кулеры подходят без каких-либо модификаций. We assemble them ourselves so we can guarantee 100% высокое качество.

The store price is EUR 350

APPLICATION:

Manufacturer Model Capacity Fuel A / C Transmission Engine кВт HP Year

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.6 TDCi D +/- M / A 9HX (DV6ATED4) 66 89 10/2003 - >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.6 TDCi D +/- M / A 9HZ (DV6TED4) 80 107 10/2003 - >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.6 TDCi D +/- M / A G8DA 80 107 10/2003 - >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.6 TDCi D +/- M / A G8DB 80 107 10/2003 - >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.6 TDCi D + / - M / A HHDA 66 89 10/2003 - >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.6 TDCi D + / - M / A HHDA 66 89 10/2003 - >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.8 TDCi D + / - M / A KKDA 85 114 10/2003 - > 4/2009

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D + / - M / A G6DA 100 134 10/2003 - >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M / A G6DB 100 134 10/2003 - >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M / A G6DD 100 134 10/2003 - >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M / A G6DG 100 134 10/2003 - >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M / A RHX (DW10BTED) 69 93 10/2003- >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M / A RHX (DW10BTED) 69 93 10/2003- >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M / A RHX (DW10BTED) 69 93 10/2003- >

FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M / A RHX (DW10BTED) 69 93 10/2003- >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D +/- M / A 9HX (DV6ATED4) 66 89 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D +/- M / A 9HZ (DV6TED4) 80 107 7/2004- >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D +/- M / A G8DA 80 107 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D +/- M / A G8DB 80 107 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D + / - M / A G8DC 74 99 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04 -) 1.6 TDCI D +/- M / A GPDA 66 89 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04 -) 1.6 TDCI D +/- M / A GPDC 66 89 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D + / - M / A HHDA 66 89 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D + / - M / A HHDB 66 89 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04 -) 1.6 TDCI D +/- M / A MTDA 74 99 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D + / - M / A G6DA 100 134 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D +/- M / A G6DB 100 134 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D +/- M / A G6DD 100 134 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D + / - M / A G6DE 98 131 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D +/- M / A G6DF 98 131 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D + / - M / A IXDA 81 109 7/2004 - >

FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D +/- M / A RHX (DW10BTED) 69 93 7/2004 - & gt;

< / div > < div class="text" >

технические данные:

<улей>
  • Dimensions (в х Ш х г): 600 x 138 x 50 мм
  • OE No .:
  • 1231015
  • 1316496
  • 1353523
  • 3M5H 9L440 AD < /li >
  • 3M5H 9L440 AB
  • 3M5H 9L440 AC
  • 3M5H 9L440 AE
  • 3M5H 9L440 AA
  • 30870 NRF
  • материал: SOLDERED aluminum
  • cars with manual or automatic transmission
  • Cars with or without Air conditioning
  • Real photos
  • код продукта: 96689 Feb TP
  • На этом аукционе мы продаем кулеры под пайку (спеченные) , в одной и той же технологии, что и оригинальная.

    A SOLDERED COOLER AS ORIGINAL for THIS CAR.

    Coolers manufactured using sintering technology

    Defects:

    <улей>
  • relatively high production costs (production requires expensive, specialized equipment, spacious halls, extensive experience).

    Benefits:

    <улей>
  • high stiffness and strength, which is essential in the case of diesel engine coolers;
  • large heat-dissipating surface, as the oval tubes are permanently кабальный with the lamellas and with the aluminum sides, which are also the bases, to which the plastic cooler tanks are attached with the use of rubber O-rings, less susceptible to damage than the seals used during the assembly of folding coolers механически.

    Watch out for cheap replacements at suspiciously low prices. помните , что авария на дороге может быть дороже.

    1. Mechanically folded heators with round tubes

    Defects:

    <улей>
  • a small surface directly radiating heat due to the round cross-section of the pipes;
  • low stiffness and thus a significant risk of leakage caused by vibrations coming from the engine;
  • необходимо использовать высококачественные (нестареющие) трубы gaskets due to very important role these gaskets play (which, unfortunately, some manufacturers not respect either due to inexperience or in pursuit of the lowest production cost).

    Benefits:

    <улей>
  • low production cost (round tubes are cheaper than oval ones, simpler, and therefore cheaper production equipment can be used, production can be carried out in small rooms).

    Cost cutting

    существует еще одна проблема со многими китайскими теплоотводами, даже если они усилены для самых востребованных автомобилей. Благодаря сильному внутреннему китайскому соревнованию, отдельные компании стараются бить своих конкурентов не с качеством, хлебом или скоростью доставки, но с ценой. Так что они могут сократить расходы, включая, где это запрещено так. As a result, their coolers, compared to factory-installed ones, often have:

    <улей>
  • core with reduced thickness;
  • smaller (even by 10-15%) number of tubes;
  • reduced ламинат density.

    And these are just the "savings" that can be seen with the naked eye. С вероятностной борьбой на нем, это может быть подтверждено тем, что другие тоже были сделаны, так как, например, уменьшают толщину стен труб или использование дешевых (therefore usually inferior in terms of quality) прокладок. Это объясняет, почему долговечность дешевых кулеров часто приходится считать месяцами, а не годами.